Værste billist? {{forumTopicSubject}}
Hey, havde lige en oplevelse for kort tid siden, som jeg vil dele med jer og høre lidt meninger om.
Det sner ret voldsomt i vestjylland lige nu, og for en time siden var jeg så vidne til en, der ikke fik bremset i tide og kørte op i røven på en passat. Ikke noget overlagt, han kørte ikke specielt tæt på, eller hurtigt, men det var så glat, og gik ned af bakke, så han ikke kunne gøre noget. (der lå ca 4 cm sne)
Personen, dette midaldrende ægtepar således ramte (der kan knapt være sket noget, jeg så ingen synlige skader) trækker håndbremsen, farer ud af bilen og står og fægter med armene og råber noget i retningen af "HVAD FANDEN HAR DU GANG I??? NEJNEJNEJNEJ..." og da vedkomne så ikke straks stopper trafikken helt og også træder ud af sin bil, råber den unge mand så "UD AF BILEN FOR HELVEDE".
Så hvem er værst, billisten der uforvarent og roligt, men skyldigt har påkørt en anden pga vejrforholdene, eller "ofret" der råber og skriger som en amøbe fordi hans elskede passat MÅSKE har fået en ridse bagpå...
Bliver simpelthen så harm over sådan noget. Ægteparret har jo ikke gjort det med vilje, og der skete jo ikke nogen personskade med nogen, værre end han kunne hoppe og danse og true af dem bagefter i hvert fald.
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 4 Emner: 102 Svar: 274
Spaden i passaten skal da tage en slapper.. De er da ligeså chokeret over hændelsen som han er sur..
Så giv dem da en chance og forstå deres situation pga vejret..
mar 2003
Følger: 20 Følgere: 31 Biler: 9 Emner: 159 Svar: 2.369
Man ser det jo dagligt i gadebilledet efterhånden! Trist men sandt...
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 532
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
De ældre burde bare have klappet ham en mad et bat, så ku han lære det...
nov 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 3.020
uanset om det sner eller ej, så skal man køre efter forholdene.
det er selvfølgelig ik altid til at undgå uheld. men ham den anden har måske alligevel kørt for stærkt, været lidt uopmærksom eller for tæt på, hvis der lå 4 cm sne.
men ja, syntes også begge er lige "slemme"
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 532
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.161
Glad for der er lidt opbakning, oog at det ikke kun er mig. Ved da også hvordan det er at have en dårlig dag.
Men det der med at stoppe trafikken og gå ud og give sig til at råbe er da åndssvagt. Få da først og fremmest de to biler kørt ind til siden så de tilbageværende billister kan komme videre i stedet for at stå og råbe. Der er jo ingen tvivl om hvis skylden er.
Plejer bare at være kvindelige billister der ikke forstår at bilerne skal væk, især hvis skaden ikke er større, og der ingen tvivl er om skylden.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 34
ja, det er satme ikk kun ungdommen!
jeg har oplevet et par gange for over 30 års alderne mænd gik amok over ligne ting ! hehe
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
Ham der blev påkørt i din historie skulle lige tage og slappe lidt af, det kan sq ske for enhver når der nu ligger sne på vejene..
mar 2003
Følger: 20 Følgere: 31 Biler: 9 Emner: 159 Svar: 2.369
Jeg ved da godt folk i alle aldre kan opføre sig dumt, meeeen udvikingen med de unges mangel på respekt m.m. er i hvert fald blevet dårlige de sidste par år, og det er ligesom de lige har glemt at stoppe op og tænke sig om en ekstra gang inden de får deres flip.
Værste billist?