{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

HALLO!! bilgalleri.dk!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Nu har vi haft én tråd kørende med dette, men ingen respons, så vi prøver da lige igen.

Nu er det sådan at der er kommet mange flotte gallerier op herinde, det vil jeg slet ikke klage over.

Men nu er vi altså lige en flok her som gerne ville have et galleri for lastbiler. Der er en stor menneskeflok som mange ikke kender, nemlig RIGTIGE truckere. Vi har nogle biler som vi gerne vil vise frem, og det er netop sådan et sted som her vi skulle kunne gøre det.

Så var det ikke en mulighed at vi kunne få et lastbil galleri?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HALLO!! bilgalleri.dk!!!!!!
  • #1   13. dec 2003 jeg er med......... vi er faktisk ikke så slemme som der blev sagt i pressen i sommer . er der folk der vil med på en tur skal i være velkomne. prøv at se verden fra oven og oplev hvor hovedløst billister kan være. og hvor selvdestruktive nogle personer er. livsfarlige for sig se
    lv og andre

• #2   13. dec 2003 Hvis det galleri først blev oprettet, så gik der ikke lang tid før der kom mange. Jeg ville øjeblikkelig sætte en reklame op for det på mit arbejde hos MAN.

Men vi får det nok ikke..... Vi er jo kun truckere........ Men lad os da endelig få flere gallerier som for folks både, RC biler og scootere.... hvad bliver det næste? et for campingvogne måske???? Eller for rulleskøjter og løbehjul? Måske et for cykler........ ja hvem ved.

• #3   13. dec 2003 der mangler da også et til flyvemaskiner det var måske også en ide,,,,,,,tror nu nok at der var mange chauffører der var med på den. hvis så sætter jeg en reklame på min lastbil, hvis det altså er ok med admin........

• #4   13. dec 2003 kom der sådan et galleri, så ville Road Life og de andre lastbilmagasiner hurtigt være med på ideen om reklamer og sådan. Det er helt sikkert.

• #5   13. dec 2003 måske man kunne lave en afstemning for at se om folk synes det er ok. husk uden os ingen varer, hverken computere eller daglivarer

SOM VI SIGER TIL FOLK DER BROKKER SIG.
    DEN DAG DU VIL LÆSE GAMLE NYHEDER, SPISE SUR YOGHURT OG RÅDDEN FRUGT. DEN DAG SKAL VI NOK HOLDE TILBAGE FOR JER ANDRE smiley

• #6   13. dec 2003 ja..... lad os da prøve med sådan en afstemning.

• #7   14. dec 2003 Det lyder sku da godt nok som en rigtigt god ide, nu har jeg desværre ikke fast bil, men jeg er da TRUCKER (kører export for Kim Johansen International Transport A/S) men synes det kunne være ualmindeligt fedt hvis det blev lavet, og lige en ting mere til admins. på Bilgalerri.dk FÅ EN HURTIGERE SERVER.......

Glædelig jul......

• #8   14. dec 2003 hey så var der respons, lækkert, ok vi er tålmodige- er jo i forvejen vant til at holde i kø gennem det meste af tyskland ha ha. endnu engang ros til jer i gør sku et ok stykke arbejde.............

• #9   14. dec 2003 Takker og Bukker!
    endelig lidt respons på emnet.

Men vi venter spændt og forhåbningsfuldt.

• #10   14. dec 2003 God idé .. det kunne være for sejt - helt sikkert!

Mvh
    Peter P

• #11   17. dec 2003 lastbiler er sku da slet ikke som personbiler..... det eneste de deler er ordet biler!
    Det ville være et forfærdeligt rod at blande de to ting sammen.

• #12   17. dec 2003 ja hjul..... 22.5"....... og minimum 275mm i bredden....... ja det er da lige til at sammenligne med en omgang 195/50-15

en kabine....... ja en lastbil har en hel bolig derinde......

anhængertræk...... ja på en forvogn.... på en trækker har du sku en skammel, og den er da vist ikke lige til at sammenligne med en lille jydekrog.

• #13   18. dec 2003 Kim P du aner ikke hvad du snakker om, Der er MEGET forskel på biler og lastbilero gså hvad du må montere på de to forsk. køretøjer..... Desuden kan en personbil OVERHOVEDET ikke hamle op med en lastbil hvis vognmanden har kræset for detaljerne.....

• #14   18. dec 2003 att frank, det er nemlig rigtig,,se bare på nogen af lakeringerne de løbert jo op i 200.000 kr klassen nogen af dem. og hvem bygger sin bil om indvendig for op til 80.000. så der er ikke meegen sammenligning, har jeg ret

• #15   18. dec 2003 att frank, det er nemlig rigtig,,se bare på nogen af lakeringerne de løbert jo op i 200.000 kr klassen nogen af dem. og hvem bygger sin bil om indvendig for op til 80.000. så der er ikke meegen sammenligning, har jeg ret

• #16   18. dec 2003 Kim P>> sådan kan du jo ikke stille det op, jamen så kan man jo lige så godt smide løbehjul, mc, knallerter, cykler og andet godt ind under BILgalleri...... en Lastbil er jo ikek en BIL derfor skal den ikke have en plads i BILgalleriet..... men det kan du jo nok ikke forstå..... Derudover lækker tøsefarve på din bil ;o)

Kommentér på:
HALLO!! bilgalleri.dk!!!!!!

Annonce