{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OFF TOPIC: Samsunf D500 godt/skidt
  • #1   25. maj 2005 Den er top kvalitet. har haft min i 14 dages tid, den tager udemærket billeder og masser af muligheder . Men det skal lige siges det IKKE er en arbejds telefon, der er der lagt meget mere vægt på design.. Du kan få den til 2700.- ved 1cc.dk i sølv om de faktisk tager 200 til 300kr mere for andre stedet...

• #2   25. maj 2005 Synes den virker lidt plastikagtig. Hvis der kommer støvkorn osv ind, så skulle den efter sigende ikke lyde så godt når man åbner den.

• #3   25. maj 2005 Den er blevet kåret som den bedste tlf i et eller andet land, læste lige forsiden på Komputer.

Det er en klassetelefon, kender folk der har den, og har faktisk ikke hørt noget negativt om den.

Du kunne evt søge efter nogle reviews af den på google, der findes sider hvor bruger giver deres mening om den, og alle andre mobiler.

• #4   25. maj 2005 Har ikke haft min med til vesterhavet endnu, men hvis der skulle komme et sandkorn i skyde klappen ville jeg nok bare blæse med en kompressor så det forsvandt igen .

• #5   25. maj 2005 Har haft min nu i 2 mdr, og bruger den oz på arbejde.

Kan klart anbefale den, ikke mindst pga, af et kanon kamera med 1.3megapixels, og er noget nemmere at komme rundt i, end den nokia 6600 jeg havde før.

• #6   25. maj 2005 vil faktisk give Kim N ret.. har selv haft en nokia 6600 og har for en måned siden købt en D-500.. den er meget nem at bruge. og så har den jo også mp3 i sig, og så behøver man jo heller ikke at rende rundt med en mobil i den ene lomme, og en mp3 afspiller i den anden ..

• #7   25. maj 2005 Den er rigtig fin sårn en samsung..
    Men tror sku hellere jeg ville tage en SE K750i

• #8   25. maj 2005 jeg arbejder på byggeplads hverdag.. men har min mobil i eb limme taske som er rimelig støv tæt.... min nokia 6230 har ikke taget skade endnu:o) jeg tror sgu jeg tager den......

• #9   25. maj 2005 KIM N hvad arbejder du med

• #10   25. maj 2005 Arbejder på som lagermand, og vil sige min tlf, bliver virkelig brugt hver dag, og ikke alle kasser vi får fat i er lige rene...hehe

Eneste ulempe er måske den ikke holder strømmen så længe som min 6600, men den holder nu strøm i 3 dage, hvor imod nokia`en kunne holde strøm i 4.

• #11   25. maj 2005 Ahmed Q >> blev faktisk overrasket hvor god en lyd der er i det headsæt der følger med. smiley

• #12   25. maj 2005 den er kanon... d eneste minus er at den ikk holder batteri så længe... jeg bruger min meget.. og den skal lades op hver eneste aften..!

Kommentér på:
OFF TOPIC: Samsunf D500 godt/skidt

Annonce