{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Hjælp. Garanti på min bil??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt bilen for 5 måneder siden og jeg fandt den inde på bilbasen og der stod at der var 12 måneders garanti 100% fedt tænkte jeg:-) for ville godt ha en med garanti nu hvor jeg skulle lægge 200.000kr.
Jeg kommer op og skal hente bilen, og er jo helt op og køre:-) Yes man ny bil. Jeg for ik rigtigt kigget på den garanti jeg skriver under på. Og så her for en uges tid siden er den begyndt på at køre og hakke, jeg køre så hen til automekaniker og for tjekket den for fejl og han finder så en fejl og det er lambasoden der er gået.
Går så hjem og kigger på de papir jeg har og finder ud af at der kun er 6 måneders garanti på. Jeg ringer til forhandleren og siger den er helt gal. Han siger så han kan gi mig en BRUGT og så skal jeg selv sætte den på. Derefter siger jeg så at man kan skuda ik sætte en brugt på for hvem siger ik den går i stykker efter 50km eller om den overhovedet virker.... Han vil så ik betale mere siger han.
Kunne forstå hvis der skulle ny motor eller gearkasse.

Kan det være rigtigt? jeg har lige givet 200.000kr for den og så dækker garantien ik:-(
Kan jeg ingeting gør når jeg skrevet under på det papir?.

Det kommer til at koste omkring 1500 med ny lambasond og montering. Kunne forstå hvis der skulle ny motor eller gearkasse.

---> Jesper <---

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. Garanti på min bil???
Kommentér på:
Hjælp. Garanti på min bil???

Annonce