{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

T-Hansen.. 00 ell. 13?? {{forumTopicSubject}}

Hey sidder lige her i de mørke timer og kom til at tænke på T-hansen. Og vil egentlig gerne vide hvad i der ude synes om dem?! Kom med en karakter og begrund den.. Og ikke noget med "Jeg giver dem 00 fordi det er noget billig skrammel" Kunne godt tænke mig at høre hvorfor du så synes det er noget billg skrammel?!

-Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T-Hansen.. 00 ell. 13??
  • #1   26. maj 2005 ja jeg giver også 9 autosport,bildillen,bilting,bilexperten osv. har de samme vare bare til dobbelt priser

• #2   26. maj 2005 Hmm vil ikke gi dem noget, fordi jeg ikke rigtig har handlet der, men hvordan er deres anlæg???

• #3   26. maj 2005 anlæg ganske udmærket men det holder ik til ret meget vær forsigtig med det tror at det er noget af deres mest svage side

• #4   26. maj 2005 Jeg har købt lidt af hvert hos dem, og jeg har ikke været utilfreds med noget. Så det vil nok række til en 8er.

• #7   26. maj 2005 Det er da noget pladder at give dem karakter for deres reklamer. Det har jo intet med kvaliteten af deres produkter at gøre...

• #8   26. maj 2005 Er så ment godt tilfreds med T.hansen, men har desvære oplevet 2 gange nu at få en forkert vare. Den ene gang var det en vandpumpe, opdaget først at pumpen var den forkerte da jeg havde monteret den, så pakningen døde da jeg pillede den af igen. Den kunne ikke byttes, da paknigen i kasse manglede. Jeg prøvede så at forklar manden at det var fordi, jeg havde fået den forkerte vandpumpe, selv om labelen sagde det var den rigtige. Men der var ikke noget at gører.. så nu står jeg med en vandpumpe, som ihvertfald ikke passe på en Celica 4AGE.

Så et 7 tal må være passene,
    5 for service lidt under standart, af lidt underkvaliceret mennesker.
    10 for vare udvalget, det i de fleste tilfælde er på lager

• berit j
    berit j Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 14
    #9   26. maj 2005 Har ikke så mange meninger om T-Hansen , handler der næsten ikke . Af den simple grund at de ikke har noget til min bil !!!

• #10   26. maj 2005 Man får hvad man betaler for.. Så bestemmer man selv om det er det man vil.

Jeg købte en McHammer forstærker og en UPpower sub hos dem, og det har jeg været glad for.

• #11   26. maj 2005 Produkterne er lavpris produkter og til visse ting er det ganske udemærket, men som sliddele til bilen ville jeg altid købe originalt og kvalitetsvare, uanset om prisen er den dobbelte....

Problemet med Thansen er, at deres service sutter max....de aner ikke et klap om hverken deres egne produkter, bilmodeller, hvad der passer på hvad osv....dét giver mig akut lyst til at skride et andet sted hen....og deres bytteservice er top ringe så den slags klamp gider jeg ik handle med....

/A

• #12   26. maj 2005 Sandt med servicen. Man SKAL SELV kende varenummeret på det produkt man vil have, for du kan ikke blot fortælle dem hvad det hedder og hvor det skal sidde på bilen.. hehe

• #13   26. maj 2005 thansen er sku godt nok når man ikk har råd til andet, jeg handler de fleste ting til min bil der, især resevedele da de andre firmaer entet er dyrere eller slet ikk har de ting til min bil som jeg skal bruge, jeg har ikk haft problemer med dele fra dem, men den billigtste forstærker skal man holde sig fra og så er deres cd afspiller (Xzound) heller ikk af verdensklasse, men ellers er det sku fint,
    så de for sku 9 med pil op fra mig

• #14   26. maj 2005 Kim Weltz: Ikke helt nok at vide deres vare nummer nå det ikke passer afligevellet, kan give et andet godt eksempel, tændrør til en Celica fra 86 med en 4age motor
    http://www.thansen.dk/products.asp?c=479182635&n=360330641#xy
    Passer ikke, det skal være
    http://www.thansen.dk/products.asp?c=479182635&n=527309384#xy

Hvilket jeg har infomeret om, det samme gælder tændkabler, det findes ikke til en celica 86 1.6 men findes til en MRII 1.6 hvilket er det samme. Så selv om man prøver at gøre der system opdateret, tag de ikke imod det.

Kommentér på:
T-Hansen.. 00 ell. 13??

Annonce