{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabine rens???
  • #1   26. maj 2005 Der er en test i det sidste vmax.. Kan ikk huske hva det hedder men det skulle virke smiley

• #2   26. maj 2005 www.sonax.dk

• #3   26. maj 2005 jeg har noget fra berner som er universal interiørrens som dufter lidt i stil med æbler.. men hvor det kan købes ved jeg ikke for det jeg har er noget jeg har fået af en rigtig god ven..
    men der står nogen tlf nr på den dåse jeg har så kan du jo ringe og høre om man kan købe det nogen steder..

nørresundby tlf 99 36 15 00
    de andre to kan du nok ikke bruge til noget for de er ikke danske

• #4   26. maj 2005 Simoniz Dri Cleen.....rensede mine måtter i bilen...havde ikke gjort noget ved dem i et år......Der var blå synninger kunne jeg se efter jeg rensede dem.....Har også renste min kærstes gamle bil,,,,og det virker fint...og er let at bruge -XD-

• #5   26. maj 2005 jeg kan sige så meget at det virker 112% så ved i nok hvor min ven arbejder...og jeg vil ikke bruge andet efter jeg har fået det her fra berner..og det kan bruges på alt i bilen plastik/glas/kunststof/tekstil/læder....

• #6   26. maj 2005 okey sputnick men kan man som privat købe det??? hvad med tridy car eller hvad nu det hedder dem som renser biler profesonelt???

• #7   26. maj 2005 jeg tror godt at man kan købe som privat..for jeg var på en messe i fredericia hvor jeg snakkede med et andet firma som også havde alt til bilpleje og han sagde at jeg da godt kunne købe som privat..men han kunne ikke sige hvad prisen var ved 1 eller 2 stk men han kunne lave et tilbud på en kasse med de ting jeg skulle bruge..så ville jeg have det samme som et bilpleje firma uden at jeg skulle købe hele kasser af det hele...men jeg kan ikke finde hans kort smiley men jeg tror nok at jeg stadig har nogen af det dunke med deres firma navn på et eller andet sted..jeg kan ikke huske hvad jeg skulle give for sådan en kasse men han sagde at der var nok til at holde 2-3 biler i 1 år

• #8   26. maj 2005 en tæpperenser...Virker altså ret godt!
    Ligesom når en bil bliver klargjort, og en alm tæpperenser kan man leje billigt manhe steder

Kommentér på:
Kabine rens???

Annonce