{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totempo
  • #1   3. feb 2009 tryg har smidt penge i vejhjælpen hørte jeg i radioen

• #2   3. feb 2009 Clemen, dato 14 januar, så nej

Tryg har opsagt ders aftale med Totempo per 1/6 som er deres opsigelsesvarsel

• #4   4. feb 2009 Gud det har jeg slet ikke hørt... spændende!

• #5   4. feb 2009 Totempo er altså igang igen gutter , og det har jeg på skrift igennem mit arbejde som har handlet med dem dagligt , de har fået det man hvis kalder en saltvands indsprøjtning .

• #6   4. feb 2009 Artist former known as

hvorfor ??

• #7   4. feb 2009 et familie medlem der har kørt som weekends afløser er lige blevet fyret fra dem og har over 20kg tilgode som han har fået at vide at han skal ha gennem garanti fonden...

• #8   4. feb 2009 Artist former known as :
    Ja hvorfor?
    Jeg var i Ringsted afdelingen som er konkurs nu, jeg har elsket at arbejde dernede og er nu fyret og har penge tilgode som jeg skal havde fra garantifonden, det er sgu ikke fedt og at der er nogen som ønsker det for andre syntes jeg er noget fis.
    Har du haft en dårlig oplevelse med totempo?
    Selvom du har så er det sgu da ikke fedt at ønske at flere hundrede mennesker skal blive arbejdsløse..

Totempo har forsøg på bedste vis at give folk en totalpakke hvor de har kunne få lavet alt inden for firmaet, at de mistede 300 mill da roskilde bank gik ned og at der samtidig kom en finanskrise er virkelig sur røv.
    Jo de har lavet fejl men det laver falck og dah sgu også, fejl på værkstedet?
    Ja det sker jo ikke andre steder smiley osv osv..

• #9   4. feb 2009 Jeg har selv arbejdet i greve afdelingen, hvor jeg blev fyret fra i oktober.
    Og min holdning til det firma, er også bare at de skal gå neden om og hjem. syndt for medarbejderne, men sådan er det.
    Jeg var både medarbejder og kunde hos dem, og blev fyret grundet en episode, hvor jeg var kunde hos dem. Så fuck totempo! Andet kan jeg ikk sige om dem. Er ihvertfald aldrig et firma jeg vil benytte mig af igen.

• Painter B
    Painter B Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #11   13. mar 2009 Kim =SSJ= ;

Totempo 'MISTEDE' ikke 300 millioner pga. bankens konkurs!

Både Arne og Rupert, havde svindlet og bedraget sig til Lån og Leasingaftaler. Det der skete var, at banken gerne ville ha' lidt af deres penge. Hele Totempo konstruktionen, var bygget på princippet Leasingkarussel.

At gi' banker, finanskrise eller andet skylden for Totempo's nedtur, er noget vås.

Faktisk kan du læse om det meste på http://totemposucks.com

• #12   14. mar 2009 hold da fast... sikke en leasing karussel!

• #13   14. mar 2009 Nu gider jeg ikke at bruge min tid på totemposucks af den simple årsag at den er startet af en tidligere bitter medarbejder så jeg tager det med et stort gran salt det der står.
    Men ok efter de nye oplysninger er kommer fra må jeg erkender at jeg tager fejl, men på det tidspunkt jeg skrev det var det IKKE alm kendt...

• Painter B
    Painter B Tilmeldt:
    dec 2008

#14   26. mar 2009 Kim =SSJ= ;

Mystisk årsag, men dig om det. Hvis man nærlæser informationerne, vil man se, at 95% af det der bliver skrevet, det holder. Selv deres forudsigelser holder start set altid. Så egentlig er det vel ligegyldigt hvem og hvorfor siden er startet?!

Kender du ham? Siden du mener han er bitter.

Er du ikke selv, det mindste bitter over, at Arne Boesen i den grad, har gamblet med dit levebrød. Gamblet, svindlet og bedraget med med den arbejdsplads du har været med til at bygge op. Det job du har investeret en del af dit liv i? Ikke bare en anelse bitter/harm?

• Painter B
    Painter B Tilmeldt:
    dec 2008

#15   26. mar 2009 Kim =SSJ= ;

Glemte lige at spørge dig; Hvor var du ansat i Ringstedafdelingen?

• #16   26. mar 2009 Hvem er du i stedet for at være anonym?

• Painter B
    Painter B Tilmeldt:
    dec 2008

#17   28. mar 2009
    Betyder det noget hvem jeg er?
    Jeg har været ansat nogle år som maler, men det var før din tid.

Hvorfor forholder du dig ikke til mine spørgsmål og svarer på dem.

• #18   28. mar 2009 Du spørger hvem jeg er men vil gerne selv være anonym, derfor mener jeg ikke at jeg behøver at fortælle "hvem jeg er"....
    Og ja jeg kender ham hvis det er det du vil vide..

• #19   28. mar 2009 Selvfølgelig er jeg da bitter over at miste den bedste arbejdsplads jeg har været på pga deres svindel, derfor skrev jeg også at på det tidspunkt jeg skrev det andet var det ikke offenligt kendt.

• Painter B
    Painter B Tilmeldt:
    dec 2008

#20   31. mar 2009 Kim =SSJ= ;

Det behøver du skam heller ikke. Jeg tænkte blot om du havde været på storvognsafdelingen eller på personvognsafdelingen. Men never mind.....

Jeg mener da at der blev skrevet om Totempo's bedragerier i December -08 på http://www.totemposucks.com - og sitet blev startet i November. Ham der bl.a. står bag sitet, blev fyret i Marts -08, så det var dit argument omkring 'tidligere bitter medarbejder' og 'gram salt' jeg lurede over. Fra Marts til November er da lang tid at vente.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så har de da haft ret indtil videre, i de ting de skriver om. Og jeg hørte en gang, at det hele udsprang af hans viden omkring de ting der var sket og stadig skete i firmaet.

Det mener du ikke?

Kommentér på:
Totempo

Annonce