Bilbasen- Køber seriøs eller fusker? {{forumTopicSubject}}
Hey folkens. Har en bil til salg som manden her har henvendt sig på mail.
Er der nogle som ved eller har været ude for at det er fusk eller hva det er?
Syns bare det lyder underligt når han bor i Canada?
Har ikke svaret ham endnu, ville lige høre jer ad først.
Hej,
Good Morning, og vil du stadig har bilen til salg? bekræftende fald mig meget interessante i at købe det, og kan du beskrive det nuværende tilstand, og når sidste har du kørte den, og lad mig vide, den pris, du er bestemt til salg det, også vil jeg gerne have dit mobil nummer i tilfælde af kontakt og jeg bor på Canada Ontario så venlig at komme tilbage til mig asap.I afventer Deres svar. Min e-mail-adresse er gofjohnstones@googlemail.com
Hilsen
Hello,
Good Morning and do you still have the car for sale? if so am highly interesting in buying it and can you describe it's present condition, and When last did you drove it and let me know the price you intended to sale it, Also let me have your mobile number in case of contact and i live at canada ontario so kindly get back to me asap.I await your response. My Email address is gofjohnstones@googlemail.com
Regards
Navn : john stone
Telefonnummer : 75428606
E-mail : gofjohnstones@googlemail.com
Du kan kontakte brugeren ved at besvare denne e-mail eller via telefon, hvis brugeren har angivet sit nummer.
Med venlig hilsen
BilBasen
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 325
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 40 Svar: 865
Hva mon idioten så vil bruge tid på os for?
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 325
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 366
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 88 Svar: 532
jun 2006
Har også lige hørt i nyhederne at folk laver falske annoncher, med rigtige dataer fra biler af samme type. De siger så til folk at de er flyttet ud af landet, og ikke nåede a sælge bilen. Der var så en dame som havde smidt 30kg som forudbetaling.
Og da de så sku handle helt var der hverken sælger eller bil.
Så pas på derude.
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 96
jun 2006
Man ska passe på med alt snart.
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 14 Svar: 201
Der er så mange i omløb , jeg har modtaget 2 stk. falske checks .. En på 25.000£ og en på 28.000£ .. Begge var falske , og de siger at man ska sende det resterende beløb tilbage til dem .. Nogle folk er så naive at tro på det ! Desværre ? Jeg ville bare se, om der nogensinde kom nogen betaling frem , og det gjorde der .. Hehe .. Men som sagt, falske checks ..
Bilbasen- Køber seriøs eller fusker?