{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

ang. forsikring efter totalskade {{forumTopicSubject}}

Hey var så uheldig at der igår var en der kørte over i min vejbane således at hun ramte min bil så den blev totalskadet.
dette er self meldt til hendes forsikring, da det jo er hende der er skyld i skade, er det jo hendes forsikring der skal betale for min bil.

mit spørgsmål er så, hvor lang tid plejer det normalt at tage før at forsikringen har fundet ud af hvad de vil gi for bilen??

Hvis der er nogen der vil se billeder ligger de under min bil i profilen.

Mvh Dennis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. forsikring efter totalskade
  • #1   6. feb 2009 en uges til eller to, regn med ca. 10 arbejdsdage, er der ikke sket noget der så ring og ryk, du kan self også gøre det før.

Jeg har været pænt uheldig med at folk har kørt ind i mine biler og det har gået mellem en uge og 14 dage.

• #2   6. feb 2009 i mit tilfælde gik der 3 dage . så havde taksatoren vuderet den og så gik der vel omkring 4 dage til jeg fik pengene. men det er el alt efter hvor travlt de har

• #3   6. feb 2009 Det kommer an på hvor hurtig værkstedet er til at få en taksator ud så han kan gøre skaden op, når det er gjort ringer taksatoren til dig og tilbyder dig en pris for din bil og vil du ikke godtage hans tilbud er han i sin gode ret til at finde en bil magen til den du lige har fået smadret....
    Og tro mig de er tunge at danse med for tiden:( Held og lykke med det

• #4   6. feb 2009 det er meget forskelligt fra forsikring til forsikring men som thomas nævner sender de en ud og hvis du godtager prisen kan der gå fra 3dg til 1mdr nogle gange mere,til udbetaling,har enda hørt om folk der måtte rettens gang fordi modparten efter uheldet bestred det,men der var så ikke politi indblandet.Men lad nu være med at sætte forhåbningerne for højt om poloen så har kostet dig en krig

• #5   6. feb 2009 Har prøvet det to gange...første gang 7 dage anden gange 14 dage

• #6   6. feb 2009 Ved godt det bare er en gammel polo, men det der er ved den er at den kun havde kørt i dk 3 år og var 100% rustfri og i ekstremt god stand, og har lige skiftet stortset alle sliddele på den, så den er fyldt med nye dele

• #7   6. feb 2009 hvis du har kasko er din forsikring hurtig til at udbetale pengene, og får dem så af hendes forsikring, når skaden er meldt

har du kun ansvar snakker vi længere tid, da der ikke udbetales noget, før det hele er i orden, og hun har taget kylden
    T

• #8   6. feb 2009 Dennis N
    ja ved det godt men der må du holde fast i den næsten er som ny men tvivler nogle af de der gutter ryger lige ind på bilbasen tager en gennemsnitspris og den får du tilbudt men man ved aldrig kan jo være du har en rundhåndet taksator,men lad os lige blive breefet når du hører noget

• #9   6. feb 2009 Dennis N

du skal nok regne med at der går lidt tid inden der sker noget men du kan jo rykke for at de kommer igeng.. bare ring til din forsikring og hør hvordan det ser ud!§

• #10   6. feb 2009 MR. MX6 A
    og husk at sig du er afhægi af bil mht arbejde

• #11   6. feb 2009 bent T
    præsis det sætter altid fut i systemet hos dem!!

• #12   6. feb 2009 Der gik 1 måned før min sag var overstået og jeg stod med pengene i hånden..

Kommentér på:
ang. forsikring efter totalskade

Annonce