602 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "black crome"
black crome???
Jeg har forsøgt at finde en maler der kan male mine mc fælge i en farve der ligner bmw´s m5 fælge (black crome) det ligner crome med en mørk toning, jeg har set at men i usa kan powdercoate en crome ...
Jeg har forsøgt at finde en maler der kan male mine mc fælge i en farve der ligner bmw´s m5 fælge (black crome) det ligner crome med en mørk toning, jeg har set at men i usa kan powdercoate en crome ...
Skrevet af: søren d - 6. mar 2006
InFront Titanium Black Crome
Hey BG. Er det rigtigt at crome belægningen på denne fælg skaller af...? Har jeg nemlig hørt noget om.. Lars.
Hey BG. Er det rigtigt at crome belægningen på denne fælg skaller af...? Har jeg nemlig hørt noget om.. Lars.
Skrevet af: Lars J - 22. apr 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 2.124
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 172 Svar: 3.264
mar 2004
Følger: 67 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 250 Svar: 2.236
du skal finde et firma der forkromer..
hvad skal du ha forkromet??
Daniel
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 172 Svar: 3.264
jan 2003
Følger: 94 Følgere: 94 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 130
og flere og flere autolaker har det fordi mange nye fælge har den farve fra fabrikken af.
Det er lidt specialt at sprøjte med, og du kan ikke rep. det, der skal males alle fælgene samtigt (husk kapsler) hvis de også skal males. for jo flere tynde gang man giver at de sølv effekt jo lysere bliver "dark crome" farven. hvis fu forstår. dark crome er ikke bare en nuance, den afhænger af maleren og kundes ønske.
men er det rigtigt forkromning du skal have er det slet ikke det du skal.
black crome