{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Gamle Amerikanere - Modeller / Motorer {{forumTopicSubject}}

Sidder her og kigger på Amerikanere og overvejer at Importere sådan en om et par år til at sætte i stand .. I den forbindelse søger jeg nogle sider som sætter sig virkelig ind og fortæller om biler som :

Ford Mustand serien
Corvette serien
Camaro osv ..

Altså de gode gamle fra 1960´erne og 1970´erne. Altså søger en side ( Bare en eller flere om hver model ) hvor man kan se en liste over hvilke forskellige modeller. Altså så man kan se om der fx. blev lavet en Corvette Cabriolet med en 454 motor i 1973 ovs. Hvornår der blev lavet diverse "facelifts" og større ændringer i de forskellige modeller. Har selvfølgelig fundet en del via google, men kunne ske der fandtes sådan en side med det hele samlet over en model .. Dovenskaben længe leve smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle Amerikanere - Modeller / Motorer
  • #1   29. maj 2005 Kopier det indlæg du har skrevet og sæt det ind på www.smallblock.dk og se hvad der sker der sider et panel af experter... for det er ikke bare en side, Der er mange men du skal nok være lidt mere præcis om hvad model du søger ...

• #2   29. maj 2005 Ellers kan jeg anbefale at melde dig ind i en klub. Der findes mange klubber rundt omkring i Danmark.
    Mange klubber ligger også inde med en stor mængde blade og bøger + alt den viden alle medlemmerne har.

Her er listen over alle de klubber der er medlem af FDA (forenede danske amerikanerbilklubber)

http://www.fda-biler.dk/klubliste_frameset.htm

Så kan du finde den klub der ligger nærmest dig.

Kommer selv fra Peggy Sue i Odense

• #3   29. maj 2005 De fleste biler som der er lavet over så mange år er delt op i generationer. Og de fleste sider koncentrere sig om en eller to generationer. Der er ikke mange sider der har billeder og facts fra alle årgangene. Savner du info om Camaro'er kan jeg hjælpe me stort set alt smiley

Kommentér på:
Gamle Amerikanere - Modeller / Motorer

Annonce