{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

fejludlæsning abs Del sol {{forumTopicSubject}}

Hey er så heldig at arbejde hos honda, og vi havde "a" testeren på min del sol fordi abs lampen lyser, den kunne ikke spore nogle fejl vi skal nu hente en "b" tester fra den anden ende af landet smiley

men prøvede i mellemtiden at kortslutte det lille 2polede Blå stik som folk snakkede om ville vise mig fejlkoden.. Da jeg gjorde dette slukkede min Abs lampe ja, men motorelampen begyndte at lyse :O????

Jeg ved at abs´en virker hele vejen rundt undtagen højre forhjul men har ikke lige lyst til bare at skifte løs ville gerne vide hvad der var galt, nogen der har en ide til hvordan jeg får udlæst den fejlkode Evt slukket lampen? skal til vurdering her i næste uge så haster lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejludlæsning abs Del sol
  • #1   10. feb 2009 mål på H.F. føleren?

  • #2   10. feb 2009 altså iforhold til Ohm mener du? ja, ville være mit næste træk men hvad så med at slukke lampen?

  • #4   10. feb 2009 ja mål hvormage ohm den er på. Hvis det er mere eller mindre end det som de skal være på så skift den ud. Evt sæt testeren på til din Ecu

  • #5   10. feb 2009 Skulle også være til at udlæse abs fejl på Ifølge Honda-klub.dk og jeg vil prøve det med modstanden smiley

  • #7   10. feb 2009 syntes det er lidt indviklet skrevet det hele her ?


    men du kan da nemt fejlfinde din abs

    hvis du sætter tænding på -abs lampe lyser lidt tid, og slukker efter selv test... eller slukker når du har startet bilen, så er alt elektronikken ok, hvis den tænder når du begynder at køre er det en abs ring.

    men ellers ohm´er du da bare hver enkelt abs føler mellem 1000-2000 ohm, det kan du jo gøre ved at afmontere stikket v. abs boksen, og ohme ledningerne kun der vil jo kun være 2 & 2 du kan ohme igennem hvis du ikke lige kender farverne, ellers ude ved hjulfølere


  • #8   10. feb 2009 og når du har rettet fejlen sletter abs selv fejlkode, eller dvs. fejl lampen lyser ikke, men derfor kan den godt have lagret en fejl på abs føleren.

    men du behøver ikke tester til at slukke den.


  • #9   10. feb 2009 mål modstanden ved f.eks føleren i v.f. derefter h.f. hvis modstanden er ens (mener det plejer og være omkring 1kohm) hvis de er næsten ens i for, så videre til i bag og lav samme nummer... smiley

Kommentér på:
fejludlæsning abs Del sol

Annonce