{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skift forhjulsleje på"
Forhjulsleje skift
Hej nogen der kender en der kan skifte en forhjulsleje på en megane 2001 billigt har selv købt hjulleje ,billigst sted jeg har været er 1100 og synes det lidt dyrt ,hvis i ik kender en så lad vær og ...
Hej nogen der kender en der kan skifte en forhjulsleje på en megane 2001 billigt har selv købt hjulleje ,billigst sted jeg har været er 1100 og synes det lidt dyrt ,hvis i ik kender en så lad vær og ...
Skrevet af: dennis b - 7. mar 2016
Forhjulsleje skift ?
Heej alle .. Er det svært/noget man selv kan skifte ? Eller skal man have det rette værktøj for at skifte forhjulslejerne på en citroen zx ? (bilen er også i min profil) :) Og hvor svært er det at ...
Heej alle .. Er det svært/noget man selv kan skifte ? Eller skal man have det rette værktøj for at skifte forhjulslejerne på en citroen zx ? (bilen er også i min profil) :) Og hvor svært er det at ...
Skrevet af: Chrelle . - 24. okt 2011
Spar penge på din forsikring
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
Hvis dine bremser snart trænger til udskiftning, vil jeg anbefale dig at få det gjort samtidig, da lejet skal presses ud, for at tage skiverne af.
dec 2005
Følger: 7 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 787
ok tak for tippet
Skift forhjulsleje på mazda Hvem vil?