{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Off topic: høfeber {{forumTopicSubject}}

Fuck jeg hader når græspolen kommer, jeg hader simpelthen det lort!!!man siger vist det er hver 5. dansker der har høfeber.
er der evt. nogen der kender noget der er bedre end de der skod Benaday??? synes ikke de tager så meget som jeg ellers kunne huske fra sidste år..
er det ikke noget med at man kan få en indspøjtning en gang om året som tager det, og hvis i har prøvet det, virker det så, og hvad koster lortet..
1000 nys herfra
Mvh Alex

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Off topic: høfeber
  • #1   31. maj 2005 Hehehehe, kender følelsen! Er heldig ikke at have høfeber, men allergi overfor katte! Har også hørt om den sprøjte man kan få, men kender ikke prisen!

• #2   31. maj 2005 Haha kender det kun alt for godt..!!! Jeg tager noget der hedder Telfast.... og det virker okay...! mvh Robert

• #3   31. maj 2005 Du kan få et shot binyrebarkhormon. Det holder som regel en sæson. Men det bliver mindre og mindre effektivt for hver gang du får sprøjten, da kroppen ikke udskiller det igen, men bare opbygger tollerence for det.
    Jeg æder nogen piller der hedder Xyzal og de virker rimelig godt. Du skal have recept for at få dem.
    Håber du får det bedre! Hilsen en lidelsesfælle smiley

• #4   31. maj 2005 BTW.
    Sprøjten koster ikke mere en et par og tyve kroner.

• #5   31. maj 2005 Jeg har kun en løsning på min allergi! Have en hund der bliver helt tændt af bare den lugter en kat! Det fungerer bare! smiley

• #6   31. maj 2005 okay, rart nok at høre.. det er fandme noget lort når man er single.. kan ligeså godt glemme alt om at få fat i en kæreste de næste par måneder smiley

• #7   31. maj 2005 haha Amir, det virker som en god løsning.. en kat er fandme også et ()/&#¤(&¤" dyr, hehe hunde rocks!!!

• #8   31. maj 2005 man føler sig fandme dum når man prøver at bage på en tøs, og lige efter begynder at nyser non stop i en ½ time, hehe

• #9   31. maj 2005 Hey!

Jeg har det ind imellem, og nupper et par piller citirizin, det virker også kanon, aner dog ikke prisen på sprøjten, ved blot at kroppen begynder at bygge et forsvar mod det..

• #10   31. maj 2005 Jeg hader også det shit!

Jeg har fået diverse piller og næsespray og intet virkede...

Til sidst fik jeg sprøjten (som er gratis medmindre de ikke har stadset hjemme så skulle jeg selv ned på apoteket og købe det til en 50'er og tage med op til lægen) og det hjalp bare mega godt. Har fået den 2-3 gange nu.

Men i år har jeg ikke haft nogle udbrud endnu (fatter ikke hvorfor) så har ikke været oppe og få sprøjten endnu venter til jeg går amok.

Men den holder i 3 måneder og er meget efektiv på mig smiley

• #11   31. maj 2005 Jeg har fået sprøjten de sidste 4-5 år.

Normalt får min en per år, men jeg plajer nu at få 2 pr år.. den første omkring nu, og så den næste et mdr senere, og det holder så fint fint resten af året..

Og det er gratis hvis du har dit sygsikrings bevis smiley

• #12   31. maj 2005 Er også allergisk overfor græspollen..
    Har hidtil fået Clarityn, men synes ikke de virker så godt mere... Så i år har jeg prøvet nogle nye der hedder Kestine og de hjælper sgu må jeg sige!! smiley Og endnu en fordel ved dem er at man må tage en ekstra de dage hvor det er ekstra slemt...
    PS: Koster 113kr for 30stk og kræver ikke recept!

• #13   31. maj 2005 jeg bruger oss dem der hedder kestine, de virker fint på mig.......

men jeg har tæmkt mig at prøve det der nye....
    næsespray der er kommet, kan ikk huske hva det hedder

• #14   31. maj 2005 men ikke nok med at jeg har høfeber, tror fandme jeg har fået en ordentlig gang influenza og som om det ikke var nok har jeg kraftige nakke-, ryg smerter og hovedpine efter mit uheld sidste år, hehe.. tror fandme jeg vil ud og rede verdenen, eller bare smutte i sengen igen smiley

• #15   31. maj 2005 tag 3 måndeder i sahara det virker.

• #16   31. maj 2005 Får alt muligt imod det, og intet virker smiley

• #17   31. maj 2005 I min familie bliver der brugt Benadryl, Mildin og Teldanex.. (de to sidste mærker er vist med samme indhold) Og de skulle virke rimelig godt.. Men har hørt at sprøjten skulle være god, man skal bare ikke være bange for nåle.. ;o)
    Har heldigvis ikke selv allergi, heldigt når man er gartner.. ;o)

Kommentér på:
Off topic: høfeber

Annonce