{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Fiat Brava {{forumTopicSubject}}

Hey...

Går lidt og overvejer om jeg skal have mig en Fiat Brava fra 97! Den har rundet de 140.000 km og ser meget pæn ud.

Har bare hørt fra et par stykker efterhånden at Brava ruster rigtig meget, og det hurtigt kan blive en dyr affære??!?!? smiley Er der nogle der kan af/be-krafte inden jeg går ud og dummer mig?

Til sidst: Nogle der er interesseret i at hjælpe med styling ved evt. køb?

MVH Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Brava
  • #1   1. jun 2005 Har selv en brava 1.8 elx godt nok fra 96 og rundet de 115.000... Men min ruster da ikke som der er blevet sagt..

Men hvis man vedligeholder bilen så burde der jo heller ikke komme rust... Min skal til at have en undervogsbehandling man skal jo passe på sine ting...

Mvh Michael

• R B
    R B Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 161
    #2   1. jun 2005 Det eneste rust vi havde på vores brava var under de 2 trekanter der er ved bagdøren opppe ved vinduet og i den ene skærmkant så vidt jeg husker..

Det der som regl går i stykker på dem er udstødningsmanifolden men hvis denne er skiftet er det ikke et problem mere.
    Det samme gælder for sidespejlenes monteringsplade de krakalere på et eller andet tidspunkt og i jævne mellemrum det sammen gælder hvis der er gummihåndtag på så skal der også der tænkes på nye på et eller andet tidspunkt.

• R B
    R B Tilmeldt:
    maj 2005

#3   1. jun 2005 Og hvad angår styling og køb synes jeg du skal kontakte mitu carstyling som altid er parat til at give en god pris.

• #4   1. jun 2005 mitu carstylin har du et link til deres side hvis de har en...

• #5   1. jun 2005 Det med sidespejlene har jeg osse fået på min.. Det er pænt træls...

Men tænkte på hvad nu hvis man gerne vil have skiftet sin bagpot ud osv. og få lavet med 2,5" hele vejen og med anden manifold hvad løber sådan noget om i....

Dennis det må du næsten vide da jeg kan se at du har fået skiftet din manifold...

• R B
    R B Tilmeldt:
    maj 2005

#6   1. jun 2005 www.mitucarstyling.dk

• R B
    R B Tilmeldt:
    maj 2005

#7   1. jun 2005 Hvad angår udstødnig til en bravo/a kan jeg kun anbefale www.novitec.com dette firma kan noget med den model..

Hov de har jo også en dansk hjemmeside www.novitec.dk

• #8   1. jun 2005 Thx.

De har da ikke inde på deres side til en Brava... Men det er måske noget de kunne skaffe hvis man ringede til dem..

• R B
    R B Tilmeldt:
    maj 2005

#9   1. jun 2005 Kig på deres hovedside www.novitec.com der har de alt mener jeg

• #10   1. jun 2005 Jeg har aldrig hørt at rust er et fiat problem.. Dog kan de ikke lave ordenligt plastik.. Sidespejle og lister forsvinder helt af sig selv efter et par år i solen.

• #11   1. jun 2005 Plasik nej det er de godt nok ikke for gode til... Har osse selv lidt.. men heldigvis kun meget meget lidt....

• #12   1. jun 2005 Tak for alle svarene... Det ser ikke ud til at det skulle være et problem! Hvad koster en undervognsbehandling???

• #13   1. jun 2005 Nu har jeg inderskærme i så 2340 ved toyota i Horsens ved ikke om det er billigt men det er i hvertfald med det hele og de udføre et godt stykke arbejde...

Kommentér på:
Fiat Brava

Annonce