{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Fra Admin : BG Fryser - Test {{forumTopicSubject}}

Vi har fået en del henvendelser omkring at BG pludselig fryser eller stopper og man efterfølgende skal genstarte browseren.

Vi har været opmærksom på problemet et stykke tid. Til orientering har det intet med server, plads eller vores internet kapacitet at gøre.

Vi vil I de næste par dage prøve forskellige tiltag for at lokalisere fejlen. Lige nu tror vi det er noget med Windows Vista + Flash.

Vi har brug for Jeres hjælp!

<b>Vi har nu ændret nogle ting...</b>

Fryser BG stadig og hvis ja hvilket operativ-system og browser bruger du?

Meld gerne tilbage i dette emne, men kun hvis BG fryser så meget at I skal genstarte browseren. Eller hvis du mener at det faktisk er holdt op.

På forhånd tak
BilGalleri.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra Admin : BG Fryser - Test
  • #1   18. feb 2009 Hey, jeg oplever i ny og næ at siden bliver helt hvid og jeg skal refreshe den før der sker noget, eller at den bare loader meget langsomt, bruger både xp og vista og problemerne hos mig, er på begge computere..

• #2   18. feb 2009 Bg frøs for mig da i havde den gule telia reklame for et par dage siden. jeg kunne ikke gøre en dyt hvis den kom frem. i mozilla.

• #3   18. feb 2009 min xp har os frosset de sidste par dage... lignede det var når den auto opdaterede siden.. men ved det ikke helt.. skal nok lige melde tilbage hvis jeg opdager det smiley

• #4   18. feb 2009 min har ikke frosset, men fuck den lagger hele tiden, er godt nok irriterende, det har aldrig været så slemt i alle de år jeg har været på her som bruger

• #5   18. feb 2009 Hehe helge smiley ,

Jeg har vista Ultimate 64bit. ingen problemer .
    og har os en XP Pro . heller ingen problemer . andet end siden kan være langsom til tider.

• #6   18. feb 2009 Vi har ændret utrolig meget idag, så det er meget vigtigt at vi får beskeder fremadrettet. Altså om problemerne stadig er der efter idag...

S.M.G. Hvad betyder lagger?

• #7   18. feb 2009 Det er en general fejl i FLASH playeren,,, og IKKE vista som har problemet.... Det skal en længere manuel løsning til for at klare det! Indtil da, må i klare med at genstarte webbrowser og trykke bilgalleri.dk igen,,,, kig på flash playrs hjemmeside der står mere om det!

Mvh
    Joachim

• #8   18. feb 2009 | BG's ÜBER aka. JOJO| . Har du noget link?

• #9   18. feb 2009 lagger = sider hakker / går vildt langsomt

• #10   18. feb 2009 Det er også slem her!
    Kører windows, og siden fryser tit + den lagger, det vil sige det hele lige går i stå i et par sekunder konstant.
    Skal lige siges det skyldes ikke min comp hehe.

• #11   18. feb 2009 Hmm . snakker vi Adobe Flash player ? , det har jeg slet ikke på nogen af mine maskiner . Måske derfor mit virker fint ?

• #12   18. feb 2009 For mig er BGs eneste problem at det kan være noget så langsomt til tider

• #14   18. feb 2009 Morten c'' )™ . Kan du se video på BG?

• #15   18. feb 2009 Ja, det fryser stadigvæk. Det hjælper hos mig, hvis jeg lukker og åbner browseren. Det er både i IE og Firefox den gør det, og det er ikke kun BG der gør det. Baboom gør det også

• #16   18. feb 2009 er kun bilgalleri der gør det hos mig, ingen andre sider jeg er på har de problemer

• #17   18. feb 2009 | BG's ÜBER aka. JOJO| . Tak for links, men tænkte mere på links til Adobe, hvor de skriver om det flash problem du nævner...

• #18   18. feb 2009 jeg kører vista, for yderligere info smid en pb, for smutter af nu

• #19   18. feb 2009 Lars N : Når du skriver "det fryser stadigvæk" er det så slemt at du kun kan komme videre ved at lukke browseren og genstarte ?

• #21   18. feb 2009 Shake that ass with me!

• #22   18. feb 2009 Bilgalleri.dk - Ja jeg kan sagtens se film . intet problem smiley ,og jeg har ikke selv installeret nogen FLASH Player. har Noget java men det er også det.

• #23   19. feb 2009 Og forrestten kører jeg ie 7

• #24   19. feb 2009 Troubleshoot Adobe Flash Player installation for Windows

What's coveredUninstall previous versions of Flash Player
    Download Adobe Flash Player
    Troubleshooting Adobe Flash Player for Internet Explorer
    Unable to view Flash content
    If you have problems installing Adobe Flash Player, follow the troubleshooting steps below. If one step does not correct the problem, move on to the next step. After each step, you may want to restart your machine to ensure that your changes take effect before moving on to the next step.

1. Uninstall all previous versionsBefore you install Flash Player for any Windows browser, uninstall all previous versions. For instructions on removing the player, please see "How to uninstall the Adobe Flash Player plug-in and ActiveX control" (TechNote tn_14157).

Note: All applications must be closed before you run the Flash Player uninstaller. Quit all running applications, including all Internet Explorer or other browser windows, and all Instant Messenger clients. Check the Windows system tray carefully to make certain no applications which might possibly use Flash Player are still in memory.

After you have removed previous versions, you are ready to download and/or install Flash Player.

2. Download Adobe Flash PlayerFlash Player is available for download from the Adobe Flash Player Download Center.

3. Troubleshoot Adobe Flash Player for Internet ExplorerBefore installing Flash Player, please check the following browser settings:

Internet Explorer ActiveX settings
    Browser security settings should be chosen by you or by your system administrator. For single users who do not have an administrator, the Medium: Default Level allows you to view Flash content. For any Custom Level, ensure that both the "Download Signed ActiveX controls" and "Run ActiveX controls and plug-ins" options are set to "Prompt".

To change your security level:

Open Internet Explorer.
    Choose Tools > Internet Options.
    Select the Security tab.
    Select Custom Level.
    Find the section "ActiveX controls and plug-ins".
    Set ' Download Signed ActiveX Controls' to Prompt.
    Set 'Run ActiveX Controls And Plug-ins' to Prompt.
    If you are having trouble installing, make sure that your Internet Explorer security level is not set to High or to a custom level that does not allow viewing of ActiveX controls.

A damaged Windows system registry or incorrect permissions in the registry may prevent Flash Player from installing or registering correctly.
    Symptoms of a damaged registry or incorrect permissions may include:

Error during Flash Player installation:
    'Failed to install. For Troubleshooting please see: http://www.adobe.com/go/tn_19166'
    Flash Player installer finishes with no error, but Flash content cannot be viewed in Internet Explorer.
    Some sites tell you that you do not have the correct version of Flash Player, even though you just installed the latest version.
    Some sites tell you to reinstall Flash Player, but after reinstalling the same message occurs.
    Download SubInACL from Microsoft to fix permission issues that prevent the Flash Player installation. For instruction on how to run SubInACL to fix these permission issues please refer to "Download SubInACL from Microsoft to fix permission issues that prevent the Flash Player installation" (TechNote fb1634cb).

Windows Vista installation failure
    On some Windows Vista systems Flash Player may be installed, but will not display Flash content. In some cases updating to the latest Flash Player using the included utility can correct the User Account Control settings that cause this problem.

To run the utility, find your installed Flash folder:

Right-click C:\Windows\System32\Macromed\Flash\FlashUtil9d.exe
    The letter changes with each Flash version, so may be "FlashUtilb.exe" or "FlashUtile.exe"
    Select "Run as Administrator"
    Follow the steps to complete the Flash Player installation
    Restart your computer
    Computer user permissions
    User permissions determine whether or not you are allowed to install ActiveX controls or plug-ins. If you don't have Administrator access to Windows NT, 2000, XP, or Vista you may not be able to install Flash Player successfully. Administrative privileges are required for the Windows system registry and for the C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash folder.

Error while installing older version: The version of Adobe Flash Player ActiveX that you are trying to install is not the most current version
    If you previously installed a later version of Flash Player for Internet Explorer, you may be prevented from installing an earlier version. For example, if you installed Flash Player 9,0,115,0, and attempted to install version 9,0,47,0 the installation would fail. In this case follow the instructions in "Safe versions security restrictions when installing Flash Player" (TechNote kb402435).

If the ActiveX Control for Flash Player fails to install, download the executable installer.
    If the information above has not resolved the issue, download the executable Flash Player installer here:

Download and unzip Install_Flash_Player_10_ActiveX.zip.
    Save this installer to your desktop, close out all applications, and run the installer. This may help if you are having trouble with the ActiveX installation from Adobe.com. To confirm that Flash Player has installed successfully, please visit: www.macromedia.com/software/flash/about/.

4. I have installed Adobe Flash Player but still don't see any Flash content. What is wrong?If you are using Internet Explorer for Windows then the problem is most likely one of the items above in "Troubleshoot Adobe Flash Player for Internet Explorer". However, there are other possible issues that effect both Internet Explorer for Windows and other browser and OS versions. The most common reasons that Flash content fails to display are:

3rd Party 'Flash Player' Cleaners
    In some cases you may have run a non-Adobe 'fix' for Flash Player permission problems. In some cases these tools can actually cause further Flash Player problems. If you have run any type of registry cleaner or other fix tool Adobe suggests you run the /clean uninstaller discussed in "Safe versions security restrictions when installing Flash Player" (TechNote kb402435), then reinstall Flash Player.

Pop-up blockers
    A common cause of Flash movies failing to display is the presence of pop-up/ad blocker software that specifically targets Flash content. To find out more about this issue, see "Flash movies do not appear after installing the Flash Player" (TechNote tn_19091).

Internet utilities blocking Flash Player
    Some Internet utilities, such as Norton Internet Utilities, perform functions similar to a firewall and may restrict viewing of ActiveX controls, and in some cases specifically blocking Flash content. You need to ensure that your firewall or utility settings are set to allow ActiveX controls and Flash (SWF) content.

ServerAll

Keywordsplayer, install issues, 19166, error 1904, 1904 error

TechNote DetailsLast Update: 10-14-2008
    ID: tn_19166

Database: All

Browser: All

Permanent Link: http://www.adobe.com/go/tn_19166
    Products Affected:
    Flash Player

• #25   19. feb 2009 Morten c'' )™ . Det var et lidt tricky spørgmål. Hvis du kan se video på BG, har du Flash Player installeret smiley

• #26   19. feb 2009 Hvis problem er flash. Hvad bruger i det flash til ?

• #27   19. feb 2009 Bilgalleri.dk / det er installeret via Windows Update eller en eller anden vis auto for jeg har ikke installeret det

• #28   19. feb 2009 Morten c'' )™ Bl.a. Video...

• #29   19. feb 2009 Hovsa haha. jeg har Adobe Flash player 10 ActiveX installeret kan jeg se nu. kiggede lige efter. det ikke noget jeg selv har installeret. det har den selv gjort. og jeg kan sagtens se film og siden fryser ikke for mig . har den aldrig gjort.

• #30   19. feb 2009 | BG's ÜBER aka. JOJO| . Tak for link, men det er desværre ikke det smiley

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #31   19. feb 2009 Hej " chef " de eneste problemer jeg har er at siden køre langsomt og det kan tage lang tid fra man trykker <b> Opret indlæg til dette emne </b> men det er ikke noget som sker ret tit

• #32   19. feb 2009 men hvorfor har alle andre problemer hvis jeg ikke har?

• #33   19. feb 2009 hmm ikke noget jeg har oplevet og jeg køre vista

• #34   19. feb 2009 Jeg havde selv problemet og oplevede faktisk ofte at BG frøs, men lige nu er der ikke noget. Tror også det har noget at gøre med hvor langtid man er på siden. Når folk siger at det kun er BG kan det skyldes at det er meget få sider man er så længe på som f.eks. BG eller sociale sider generelt.

• #35   19. feb 2009 TruckerBenny A : Er BG ikke blevet hurtige på det sidste?

• #36   19. feb 2009 hmm

for mig har siden virket ok .. dog en del langsom om eftermiddagen det er jo også der hvor der er mest trafik..

og siden bruder ned i erro 500 eller hvad pokker der står ..

nogle gange går siden istå og browseren skal genstartes ..

dette problem er kommet på
    Windows Xp - explore 7

Vista 32 bit - explore 7 . 8,0b - 8 1 release. Firefox 3,0,6

det har været så slemt jeg blev nød til at skifte fra explore 8 som jeg ellers var rigtig glad for til firefox da den telia reklame den gule lige suger det hele.

efter jeg har fået firefox og kan blokere reklamer ligger min computer og bruger ca 33 mb ram.. hvor imod den brugte 150 - 300 mb ram bare for at vise bg. og har ikke haft nogle spyware eller ligne på computeren da den bliver skannet dagligt .

• #37   19. feb 2009 men jo lige pt virker bg faktisk rigtig hurtigt.

men har jo kun lige været på 10 min

• TruckerBenny A
    VIP

#38   19. feb 2009 Jo det er det, der var lige lidt problemer i lørdags mener jeg

• #39   19. feb 2009 lige omkring jul der var BG nok jordens langsommeste side..... Men her den sidste uges tid synes jeg det går en del hurtigere sådan generelt.... ved ikke om det har noget at gøre med hvor mange der er online..... men i må da ha gjordt et eller andet, eller er det bare mig??

Men synes dog stadig at hastigheden er lige langt nok nede.....

• #40   19. feb 2009 Bilgalleri.dk / Hvis i finder fejlen siger i lige til , vil jeg ha gerne lige vide, for jeg fatter da ikke lige jeg ingen problemer har hvis mange andre har. hvis det er flashen

• #41   19. feb 2009 Pede = SSJ = Du må ikke sammenligne Jul også nu, der er sket meget siden da...

• #42   19. feb 2009 TruckerBenny A : Hvad var der i lørdags?

• #43   19. feb 2009 Min Vista / IE7 fryser osse på og kun bilgalleri.. jeg skal genstarte Browser, jeg har prøvet det som | BG's ÜBER aka. JOJO| . siger da det er microsoft løsning... men det virker ikke.... den gør det stadig

• #44   19. feb 2009 Hmm , det godt nok nogen skumle pcer i ejer hehe ..

• #45   19. feb 2009 I dag har BG kørt fint for mig, .. men normalt så er der meget laggen , hvor man skal vente på siderne opdatere, og især markede hvis man skal indrykke en annonce, det er helt vildt nogen gange, ... tit man er nødtil at lukke browseren og prøve igen,..

men syntes ikke jeg har bemærket noget i dag egenteligt.

har bare windows xp pro, fuld opdateret, og med ie 7

• #46   19. feb 2009 man kan da bare se nu, når man opdatere siden går den lyn hurtig, der plejer der sku lige at gå nogle sekunder før der sker noget her.

• TruckerBenny A
    VIP

#47   19. feb 2009 Det kørte lidt langsomt lørdag aften

• #48   19. feb 2009 Trucker Benny, .. du skal bare fyre den i det høje gear...

• #49   19. feb 2009 Niklas N : Hvornår har den sidst gjort det - således at eneste udvej er luk og genstart browser?

• #50   19. feb 2009 Tak for alle svarene... må kigge videre på det i morgen...

• #51   19. feb 2009 Bilgalleri.dk / ja min browser fryser og bliver grå, trykker nogle gange på luk og så kan jeg genstarte browseren... hmmm sidste uge gjorde den det 3-4 gange, og 1 gang i denne uge, kan ikke lige huske dagen

• #52   19. feb 2009 Bilgalleri.dk

Det er slet ikke hver gang den gør det. Det er måske hver 3 gang, eller sådan noget, og det er kun hvis jeg har kigget på forskellige ting inde på siden, i +5 min cirka

• #53   19. feb 2009 min frøs tidligere idag ..... bruger xp ...

• #54   19. feb 2009 Det blev "måske" rette ca. kl. 16, hvad tid frøs din browser og var det således at eneste udvej var at lukke og genstarte?

Kommentér på:
Fra Admin : BG Fryser - Test

Annonce