{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Tips Vedr. Audi A4.. Tak..... CHIP. {{forumTopicSubject}}

Hej
Har en A4 Avant fra 96. 2.6 V6.

og har lige et par spørgsmål.

Hvad kræver det, at montere et rat fra en A4 fra 97-99 model ??

og vil gerne have den chippet!!
men hvor for man det gjort henne og hvad for man ca ud af det?? af hk/Nm... i forhold til prisen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tips Vedr. Audi A4.. Tak..... CHIP.
  • #1   20. feb 2009 Rattet er jeg ikke sikker på, men tror det passer, men vil undlade at svare da jeg ikke er 100% sikker.

Ring til http://www.rh-motorsport.dk/cms/public_html/index.php og forhør dig med chipning. jeg vil umildbart ikke tro det giver det store da det ikke er med trykladning. så en 5-10 heste hvis du er heldig lidt mere.

måske jeg bare burde holde kæft da jeg ikke er 100% i min sag på nogen af de to spørgsmål, men RH har forstand på det så dem kan du som sagt ringe til og høre med chipning.

• #2   20. feb 2009 jeg havde droppet chippen hvis du køre med std motor aligevel, så er det spild af penge.

det kræver at du kan finde ud af at afmontere det gamle smiley og det nye har tilsvarende airbag mv. men det er nemt at ombytte rat

• #3   20. feb 2009 Har bare hørt at rattet måske skulle have en del fra en golf2.. før det passede på.. en adaptor eller lign.. før at et nyere rat passede på??

men vil bare høre inden man går igang med noget!!
    .......

og ja motoren er standard... men en chip eller få ændret motorstyringen programmet eller hvad et nu hedder.. kan vel ikke skade... den må vel komme til at trække bedre (måske ved lave omdrejninger eller lign).

Kommentér på:
Tips Vedr. Audi A4.. Tak..... CHIP.

Annonce