{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang køb af golf 3
  • #1   20. feb 2009 hvis du vedligeholder dem, kan de jo køre langt.
    har kørt ca 60.000 km i min. og har ikk brugt særlig meget i reservedele. og den har lige runder 232.xxx km.

men ellers så kig efter rust i bagklap, paneler, skærme, oppe på taget over forruden..

• #2   20. feb 2009 køb en som er fra 95 eller nyere.. De ældre årgange er lavet et andet sted og er mere tilbøjelige til at ruste... Kan også bedre lige ADZ motoren end ABS, da der er mere bundtræk i en ADZ, som sidder i fra sidst i 94 mener jeg, og så frem.. Har nemlig en med hver type motor og er stor forskel på hvordan de kører...

Kig efter rust nederst på forskærmene, hvor de sidder fast på panellerne.. Der gemmer sig tit et gennemtæret panel inde bag forskærmen der, og man kan godt ane det som bilen står, hvis det er tilfældet at der er noget der..
    Kig ved gummilisterne i dørene, ofte hvor listerne er samlet, midt i dørfalsen forneden, der er tit hul hvis man lige hiver lidt op i listen..
    Så omkring gummipropper i bunden, ved tårnene foran, især der hvor klipsen der holder inderskærmen sidder.
    Og ellers er det vel normalt at tjekke bagskærme osv...
    Tjek evt om flangen ved indsugningen er flækket, også tit et problem.. Og et problem som kan få bilen til at køre af lort...

• #3   20. feb 2009 og for guds skyld så tag en magnet med og et stykke tyndt stof.. Så kan du tjekke om der sku være et tykt lag spartel er sted i bilen... Reddede mig fra at købe en med en mega muret bagskærm

• #4   20. feb 2009 hold dig fra G3´er under 93´ de er næsten altid rådne i bunden

• #5   20. feb 2009 bare husk at holde øje med vandrøret, da det er af stål, så pludselig er det bare rustet op.
    det var det der skete med min

Kommentér på:
ang køb af golf 3

Annonce