{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

"Farum Drengene" {{forumTopicSubject}}

Ja så det nu det sker ;oD

Har prøvet at opret en gruppe ved navn Farum Drengene...

Og som ud navnet hentyder til drengene far farum... ;o)

Tænkte lave en gruppe for os omk. Farum kunne tale, hygge og måske mødes og tale om hvos biler osv :o)

Men kom frisk! må vi se hvad det vil kunne blive til ;o)

Link: www.bilgalleri.dk/grupper/farumdrengeneo

Mickey

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Farum Drengene"
  • #1   22. feb 2009 giver BDOG ret

• #2   22. feb 2009 Hvorfor dog det.... kunne da være super hygge hvis dem omk. en selv kunne mødes og køre sammen til træk rundt omk. i stedet for køre 1 der fra og 1 et andet sted fra, og så nå man mødes, kæft vi bor næsten lige ved siden af hinanden.... så kunne det være super at køre sammen, og så kende den ene måske nogen stykker som den anden ikk kende.... så pludslig kommer der 5-10 bil derfra og sådan i stedet for 1 fra birkerød og 1 fra herlev osv....

Bare en ide til samles nogen fler.... i stedet for der møde 4-5 bil frem på en ellers trist fredag aften her i det mørke vinter halvår....

• #3   22. feb 2009 det er lige som at folk opretter grupper for scootergalleri på bilgalleri og omvendt... spild af serverplads når man kan snakke andre steder

• #4   22. feb 2009 Okey "Nicolaj *2,3* A" nu da du er så langt fremme i skone med serverplads og du kan det hele på den halve tid.... hvorfor så ik bare luk.... vil da mene det mere spild at serverplads alt det her tomsnak, end at prøve samles nogen stykke og lære hinanden beder kende, så vi kan samles nogen fler til træf og hygge os en masse med samme intra.

Eller er det mig der helt forkert på den?!

• #5   22. feb 2009 Jeg sys ideen er fin nok. Hellere at folk mødes omkring bilerne, end de ligger og kører rådent alene hele natten. Så det da smart at folkkan mødes, og snakke osv. Synd jeg er fra Vanløse, og ikke nord sjælland smiley

• #6   22. feb 2009 lige præsis Christian M smiley

• #7   22. feb 2009 og hvis man er en pige fra farum?! hvad så? smiley

Kommentér på:
"Farum Drengene"

Annonce