{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

ang bilstyling.dk {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Beklager svartiden på din mail. Vores leverandør har desværre lidt problemer med leveringen af gevindundervogne, beklager du ikke har modtaget noget besked.
Vi har lige rykket for en leveringsdato igen men kan desværre kun få oplyst at den vil komme ca. sidst i marts beklager.
Vi gør alt for at sende bestillinger ud så hurtigt som muligt men det er svært hvis vi ikke kan få det hjem fra leverandøren, men så skal kunden selvfølgelig have besked og det beklager vi meget du ikke har fået.

Mvh

bilstyling.dk

----- Original Message -----
From: Rune
To: info@bilstyling.dk
Sent: Friday, February 20, 2009 4:04 PM
Subject: order nummer 8713

i har til onsdag til at besvare min mail ellers kan i betregte min ordre som anuleret!!
hvad sker der har skreven og ringet i svare mig ikke smagler squ min under vogn har forhørt mig omkring på nettet omkring jeres firma og dette skulle jeg nok have gjort inden jeg sendte ordren!!

tænk dog på firmaets ry bevis lige folk tager fejl

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang bilstyling.dk
  • #1   24. feb 2009 endnu et eksempel man skal ringe til firmaerne og hører dem hvornår de kan skaffe tingene hjem inden man køber det...

det er hvad jeg har erfaret

• #2   24. feb 2009 Uhh Rune er du også hoppet i fælden... Jeg har også problemer med ham.. har fået PRÆCIS samme mail bare med lygter...

Men kan stadig ikke få fat i ham, for han skal gi mig nogen nye dæk, da jeg ikke kom igennem syn med de første han havde solgt til mig..

• #3   24. feb 2009 jeg har givet ham til 31 marts så må vi se til den tid sådan et skvat han er at jeg nærmest skal true ham

• #4   24. feb 2009 Intet hjælper.. Jeg bor ikke langt fra ham, så satte mig for at møde op hos ham en dag, så det gjorde jeg.. Jamen jeg skal nok lige se på det sagde han for han havde ikke lige tid der.. han fik mit nummer osv, men intet skete der, og der var optaget tone med det samme når man ringede.. Så mit næste træk er politiet..

• #5   24. feb 2009 Ja det er jo den kære "Hømme" i en nøddeskal. For mange år siden købte jeg og et par kammerater kofangere til alle vores Golf 3'ere. Da var han lige nystartet, og vi fik stumperne med det samme.

Jeg/vi bor heller ikke mere end 7-8 kilometer fra hans privatadresse/lager, så vi hentede bare.

Men ja, jeg har også hørt at han har hængt meget i bremsen på det sidste.

• #6   24. feb 2009 Jamen har heller ikke haft problemer med han når vi har handlet på hans privat adresse. har både købt lygter og fælge som han hentede hjem fra norge for at få dem billigst. Men nu er den godt nok helt galt med ham..

• #7   24. feb 2009 ja må nok sige at jeg er skuffet over servicen men hvad kan man gøre andet end at vente til marts

• #8   24. feb 2009 Neej, det er rigtigt.. men der er godt nok mange der har haft problemer med ham, tænker tit på hvordan man kan være sig selv det bekendt.. så ville jeg hellere ha at han lukkede sin internet butik..

• martin V
    martin V Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 19
    #9   24. feb 2009 Jeg skulle bruge en undervogn meget hurtig da min var brast sammen kontaktede 8 forskellige
    net shops den eneste der kunne levere med det samme var nv-autodele.dk så nu har jeg den
    i morgen. Jeg komme nu til at tænke over har de forskellige net shops slet ingen ting på lager
    og hvad gør man hvis noget går i stykke ????

• #10   10. feb 2010 Hej Alle,

Vi har netop overtaget bilstyling.dk og garanterer alle en super service. Vi kan desværre se, at nogle kunder har haft en kedelig oplevelse med bilstyling.dk, men det er slut nu. God kundeservice er en selvfølge for os.

Vi har indført kortbetaling, mere gennemskuelig fragt, kortere leveringstider og et endnu bredere vareudvalg. Derudover lægger vi meget snart nogle fantastiske tilbud online.

Vi byder alle nye som gamle kunder velkommen til det nye og forbedrede bilstyling.dk !

Venlig hilsen

Bilstyling.dk

Kommentér på:
ang bilstyling.dk

Annonce