{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E-Mærket på forlygter?!
  • #1   28. feb 2009 Ja.

• #2   28. feb 2009 Pis også.. !

• #3   28. feb 2009 Ja i Danmark skal de...

Du tænker på lygter til din E10'er?
    Glem det... der findes ikke ret meget til den bil som er lovligt i DK! hehe...

Mine angel eyes er heller ikke E mærket, og jeg er egentlig også ret ligeglad. det tager ingen tid at afmontere til syn

• #4   28. feb 2009 Nej.. Det er til min Corolla Men jeg tænker på.. hva med politiet? Og hvad er grunden til de ikk er det?? er det noget med de blænder?

• #5   28. feb 2009 Ja til din E10'er

Politiet? de ved ikke noget som helst..
    Dem skal du ikke være bange for, slet ikke...

Jeg har kun fået bøder for xenon. de er sgu pisse ligeglade med om lygten er E mærket eller ej. og nej bare fordi de ikke er E mærket kan de sagtens være fine nok! sagtens...

Om de blænder? nej bare få den justeret korrekt på et lygteapparat ved en mekaniker, det gjorde jeg ved mine og de står perfekt.
    De blænder ikke mere end E mærkede lygter.

men E mærkede lygter er bare godkendt og til europæisk vej forhold, altså kørsel i højre side af vejen.
    Hvor at man med japanske lygter uden E mærke kan risikere at de er indrettet symmetrisk og lyser en smule til den forkerte side, ud mod midten af vejen (som jo vil svare til at lyse mod fortovet i japan)

Men jeg har ikke haft nogen problemer med mine. de lyser også asymmetrisk som de skal, det er kontrolleret på lygteapparat

• #6   28. feb 2009 Hvad er det for nogle du har? Fordi jeg vil gerne have DE linser i.. forlygter.. nu når jeg køber det til tåge..

• #7   28. feb 2009 Kig mine billeder...
    Og ja det er med DE linser. De er købt ved extremecarparts.dk

ved ikke hvad de hedder? Halo lygter?

• #8   28. feb 2009 Kan politiet kun sende dig til syn? eller kan de også give bøder?

• #9   28. feb 2009 Jeg vil da hellere have en bøde end at blive sendt til syn! hehe...

Men de kan gøre ca. hvad de vil...
    De kan både give bøde og synsindkaldelse.
    Men hvis du kun har ulovlige lygter så for du nok bare en bøde på 500kr.

Sådan plejer det at være når jeg bliver stoppet ihvertfald. Jeg har ikke mødt dem med tonet sideruder endnu så ved ikke hvordan de reagerer på den slags kombineret med ikke-godkendte lygter.

Kan gætte mig til en lille synsindkaldelse. men hva faen, det tager 30 min. at skifte ruder samt lygter

• #10   28. feb 2009 Hehe.. Jamen vil bare ikk være en jagtet mand.. så de kigger efter min bil..

• #11   28. feb 2009 hehe! det bliver du heller ikke bare pga. et par lygter...

Der skal sgu mere til! hehe smiley
    På med de lygter!

• #12   28. feb 2009 Hehe.. Må jeg lige se på.. smiley

Kommentér på:
E-Mærket på forlygter?!

Annonce