{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Jeg er så misundelig! {{forumTopicSubject}}

Hvorfor kan man ikk give en middel til en bil eller sige noget "negativt" omkring en bil her inde uden man er misundelig? Er det en eneste form for respons folk har på sådanne ting eller er jeg bare skide misundelig? Kan det ikk være sån at folk faktisk har deres egen mening?

Argg! Lige dagens galde fra mig af...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er så misundelig!
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   2. mar 2009 Lav og middel ser alle som en fornærmelse..

Syns dog hvis man gir en stemme, så skal man osse gi en kommentar, der siger hvorfor ens stemme er som den er. smiley

• #2   2. mar 2009 Jonas: Gør du os det hvis du giver en høj?

Jeg kan sagtes give en stemme uden og forklare hvorfor. vil folk så ha svar på det må de spørge så skal jeg nok svare dem.

• #3   2. mar 2009 Stemmesystemet herinde virker ikke :).. det er så korrupt, som noget kan blive

• #4   2. mar 2009 Steffen smid ham på filter, så slipper du for høre på flere sure opstød fra ham.

• #5   2. mar 2009 K-finn: det sys jeg ik sku være nødvendigt..

• #6   2. mar 2009 jeg giver som regel en kommentar hvis jeg giver lav, middel eller x-høj.. ikke altid ved en høj.. da der er mange flotte biler herinde..

Almindelige biler der bare står og ser normale giver jeg sjældent en bedømmelse (Hvis ikke de siger mig noget specielt)

• #7   2. mar 2009 Steffen: Næææ, men ret nemt smiley

• #8   2. mar 2009 Det er bare mennesker, der ikke kan tåle at man siger noget til dem....Små børn i mine øjne.
    I dag tåler mange jo ikke kritik.

• #9   2. mar 2009 jeg modtager gerne en lav helt uden kommentarer eller andet... smider folk en høj vil jeg da gerne ha en kommentar

• #10   2. mar 2009 emil præcis samme holdning her.. gider ikk vurdere biler der står standart.. HELT standart.. medmindre det er noget sej bil noget..

• #11   2. mar 2009 giver somregel en kommentar når jeg giver en bedømmelse.
    jeg giver udtryk for mine egne synspunkter og HÅBER at folk tager det som kreativ kritik

• #12   2. mar 2009 Derfor slår man stemmesystemet i sin profil fra. smiley

• #13   2. mar 2009 hvis folk ikke kan tåle en dårlig stemme, er det deres problem, men der er så også dem der ER pisse misundelige, og smider en lav fordi man har en federe bil end dem.... og de skulle skydes...

• #15   2. mar 2009 Har slået stemmesystemet fra - folk der synes nok om mine biler skriver det sikkert...

• #16   2. mar 2009 Helt ærligt - Så er jeg pisse ligeglad med floks stemmer, formin skyld kan de smide alle de lave på mine biler - Min dag blvier hverken værre eller bedre af den grund, det eneste der kunne ske, var at jeg bare slog det fra i sidste ende, fordi stemme systemet, som sådan, har spillet totalt falit, det virker på ingen måde, der er kommet for mange små drenge ind for scootergalleri og arto, som tror at deres først bil, som oftest er noget rusten galle(sådan var det jo også med os andre!), simpelthen er den lækreste vogn ever, blot fordi deres navn står på reg. attesten!(og mor og fars står på forsikringsbeviset!)
    Personligt er jeg her for hyggen og for de gode tråde der er her om info og "know-how"!

BG er stadig en hyggeligt side, omend der er for mange rygklappere og drengerøve, der har mere travlt med at pege fingre når folk spørger "dumt", for at få hjælp - Hvilket bevirker, at mange af de tekniske spørgsmål som kom før i tiden, nu i stor stil er er væk, fordi folk er "bange" for at spørge om hjælp til den slags - Af frygt for at komme til at vise at de ikke ved hvad et "kødben" er, eller hvad formål knasten har!
    Og det mener jeg personligt er møgærgeligt! For spørgsmålene er så istedet blevet vanvittigt ensformige med sædvanlige gengangere som:

1. Første bil - hvilken!?
    2. HVad kan jeg få for min bil?
    samt klassikeren
    3.hjæææælp
    sidstnævnte kan indholde spørgsmål om hjælp til at alt fra at slippe af med den svigende smerte i pjorten efter at have ligget på maven i et brændenældebed i en brandert, til hvordan man fjerner pletter fra sæderne i sin bil!

Så det eneste man kan udlede er vel, at stemmesystemet, blot afspejler siden generelt!

• #17   2. mar 2009 Det er plat, syntes ikke man skal sige noget, med mindre man siger noget godt til hinanden .. Der er ikk nogle der gider at høre på negative ting, folk med negative ting kan bare holde dem for sig selv !!

OG F*** det f***ing pointsystem !!!! Man skulle bare kunne trykke "Fed bil" og ikk andet ..

• #18   2. mar 2009 Jah Ramster, hader også folk som skal rakke en ned med en kommentar som ..

GOOGLE.DK eller REPOST ..

Eller, jarh, den var ny :S

Kommentér på:
Jeg er så misundelig!

Annonce