{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
21.394 visninger | Oprettet:

Andy N
Andy N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kopiering af bilnøgle {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg håber virkelig, at nogen kan hjælpe mig med dette problem. Jeg vil gerne lave en kopi af min bilnøgle, men jeg har ikke dens hovednøgle, som vist indeholde en elektronisk kode til kodning af den nye nøgle, da bilen har startspær.
Jeg fik at vide af min forhandler, at uden hovednøglen kan de ikke lave en nøglekopiering. Den eneste løsning er at udskifte den elektroniske startspær med en ny og der medfølger nye nøgler. Dette kommer til at koste over 5000kr. ekls. moms plus arbejdsløn.

Kan man virkelig ikke lave kopiering af bilnøgler uden hovednøglen?

Jeg håber virkelig, at nogen kan hjælpe mig med det.

mvh.
Andy

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kopiering af bilnøgle
  • #1   21. dec 2003 hvilket bilmærke er det.. og hvor i landet er du fra. og har du kun en reservenøgle (en der er anderledes i forhold til andre nøgler).
    umidelbart lyder det mærkeligt.. jeg ved at mitsubishi leverer nye nøgler der er forskåret til at passe i bilen i forvejen, derefter skal man bare bruge en nøgle som kan starte bilen og derefter så omprogramerer den bare startspærren. sådan var det hos mitsubishi.

• #2   21. dec 2003 undskyl det er selvfølgelig ikke nøglen der omprogramerer startspæren men en computer som man sætter til startspæern som så omprogramere startspæren.

• Andy N
    Andy N Tilmeldt:
    dec 2003

#3   21. dec 2003 Jep... jeg har en nøgle, der kan starte bilen og det er også den jeg bruger til daglig.
    Min forhandler påstår, at de ikke kan lave nye nøgler uden den special nøgle, som Erik T snakkede om.

Det er en Honda Civic 1.4 is 3dørs fra 96.

• Andy N
    Andy N Tilmeldt:
    dec 2003

#4   22. dec 2003 Endnu en forretning påstår at jeg skal have et nyt startspær system smiley

Hvis nogen af jer har en løsning, må I meget gerne mail til mig. phitam@mail.dk

• #5   11. jan 2004 jeg ved ikke tror bare at du må bide i det sure æble....

Hvis din honda forhandler siger at du skal have en ny startspære så er det detsvære nok rigtigt

• Andy N
    Andy N Tilmeldt:
    dec 2003

#6   11. jan 2004 Måske er der stadig håb endnu. Det ser ud til at www.dani.dk kan klone autonøgler uden en primærnøgle blot du har nøglenr.

• #7   7. mar 2008 du kan bare give nøjle koden til din lokale bilforhanler alså hvis det er vw så din lokale vw forhanler få bestiller de en ny og så sætter de computern på og koder den ind ellers er der noget i kbh der kan kopiere chipen og så lave en ny nøjle som der virker med det samme men dani dk kan lave det

• #8   7. maj 2011 jeg har en mondeo fra 96 og jeg har fået tabt mit nøgle bundt. Den jeg har tilbage er rød. Er det hovednøglen? Kan en almindelig låse fætter ikk lave en ekstra? Det er sådan en hvor man drejer nøglen i døren så åbner central låsen og når man sætter nøglen i går startspærren. Ikk noget med at den skal sende signaler.

• Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 38
    #9   20. jul 2011 Hvis du kontakter AUTOLÅSESMEDEN i Rødovre han kan løse de fleste nøgle problemer www.lock.dk
    Rene

Kommentér på:
Kopiering af bilnøgle

Annonce