{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.534 visninger | Oprettet:

Problemer med Bilstyling.dk {{forumTopicSubject}}

hej bg.

jeg har for 6 uger siden bestilt nogen dele hos bilstyling.dk som jeg har betalt hele beløbet for, men dog stadig ikke modtaget nogen vare.

Jeg har prøvet at kontakte dem/ham pr. telefon og mail men uden svar.

Nogen der har oplevet noget ligende hos dem for er sku lidt bange for at jeg er blevet røvrendt for at sige det pænt. !

pfh, Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Bilstyling.dk
  • #2   5. mar 2009 troede slet ikke det eksisterede endnu, lige siden de startede, har jeg ikke hørt om nogen endnu som har fået det de har betalt for, undskyld jeg siger det, men tror pænt meget du er blevet røvrendt.. Er et mega svindlerfirma! Prøv og søg i forum herinde, så kan du se alle de indlæg fra folk der har oplevet det samme, efter de åbnede for et par år siden.

• #3   5. mar 2009 du har vel ikke betalt via bankoverførsel vel...

• #4   5. mar 2009 UNDSKYLD havde ikke set du skrev bilstyling, troede det var styling.dk, for de har i hvert fald røvrendt mange folk.. Har aldrig hørt noget skidt om bilstyling.dk, tværtimod kender nogle stykker der har købt noget derinde..

• Johannes M
    Johannes M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
    #5   5. mar 2009 Det er desværre meget lidt godt (hvis overhovedet noget) der er skrevet om dem... bare søg på forumet her eller nettet generalt...

Men omvendt så må folk lære at der er forskel på ting og der er en grund til nogle butikker tager mere for varerne.... :o/

?

• #6   5. mar 2009 ja søg lidt i forum der er en tråd eg startede svinder er hvad det er

• #8   5. mar 2009 www.trustpilot.dk

• #9   5. mar 2009 Johannes M: noget underligt noget at skrive til sidst...da sidens dele ikke er billigere end andres og siden har eksisteret i over 1 år,

Problemet drejer sig i sidste ende bare om, om jeg skal gøre dette til en politi sag allerede nu.

• #10   5. mar 2009 ja prøvede lige og søge i forum og ku se at bjarne har overtaget det, så skal det nok være blevet ok...

Men anede ikke at bilstyling var blevet sådan nogle røvhuller... hehe.. Men kan se i forum at der er flere der har haft problemer med dem også

• #11   5. mar 2009 det tog mig 2 mdr at få mine penge igen.... og jeg fik dem kun da jeg kørte derover og vist nok kom til at true dem uden jeg helt kan huske det smiley så det er måden frem. jeg er ked af at sige det, men dine penge er højst sansynlig tabt. skal man købe noget ved dem skal man køre derover og få delene i hånden ved betaling. desvære havde de kun et sæt lygter på deres "store" lager da jeg var der.

• #12   5. mar 2009 ja bildtyling har i hvert fald eksisteret i 5 år, for kan huske min kæreste købte dele til en af hans første biler derinde og det er meget længe siden..

• Johannes M
    Johannes M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
    #13   5. mar 2009 Nej okay... kan bare huske engang de var meget billige, men de har nok ikke opdateret siden i et par år så... ændrer selvfølgelig ikke på din situation...

Ville nok prøve at snakke med dem først... men når man ikke kan komme i kontakt med dem kan det selvfølgelig være svært :o/

• #14   5. mar 2009 Ja det er sur røv at blive røvrendt, men igen vil jeg også sige at lad nu være med at betale forud/overførsel, i de tilfælde at en webshop kun har de 2 valgmuligheder ville jeg vælge et andet sted at handle da du ikke har mulighed for at få pengene tilbage, men hvis dankort/visa også er en mulighed virker det mere seriøst synes jeg. Det koster jo ikke en formue at få gateway til visa/dankort.

• #15   5. mar 2009 jeg har prøvet at kontakte dem igennem 5 uger nu men uden svar eller tilbagemedling... har været inde på deres side og set at den senest er blevet opdateret d. 4-03-2009

• #16   5. mar 2009 men regner også med at politi anmelde dem her mandag hvis jeg ikke har hørt noget

• #17   5. mar 2009 jeg bestilde heldigvis pr efterkrav så ingen problem der men mangler squ min undervogn helt vilde bestilte dem midi i januar og de var veget svære at kontakte men såg lidt har en tråd om hvad jeg skrev og svarrede og hvad de endelig svarrede

• #18   5. mar 2009 som sagt jeg endte med at køre der over fik intet svar fra dem i 2½ md. så regn ikke med at få det. husk nu IKKE at høre på deres undskyldninger når du kommer derover de prøver at spise dig af med at delene kommer i morgen og vi kan ikke lige føre pengene tilbage nu pga. en masse forklaringer. tag kvittering fra banken med overførslen med og dit konto nr. og sig de skal overføre pengene mens du er der ig du skal have en kvittering og et print af at pengene er overført. tro mig de snyder dig hvis de kan.

• #19   5. mar 2009 har aldrig haft nogle problemer har fået alt hvad jeg har haft bestilt gennem tiden..

• #20   5. mar 2009 Bettina
    Lige mht. styling.dk så der kommet ny ejer på.. Så ikke giv ham skylden for den gamle ejers ulykker.. Har netop fået en reprimande fra manden om det..

• #21   5. mar 2009 Rune R tak for rådet er bare ikke sikker på om man kan finde dem på den adresse Industrivej 11, 5550 Langeskov... hader bare sådan noget pis, men pitbull'en trænger også til at løbe lidt stærkt hvis det kommer der til

• #22   5. mar 2009 Nissan is the only way to go:o) : Hvor lang tid har du så ventet på dine bestillinger og hvor lang tid siden er det ???

• #24   5. mar 2009 jo jeg fandt dem på industrivej 11 langeskov, men er ikke helt sikker på om de er der hver dag i det man vil forbilde med alm. åbningstid. jeg mener jeg fandt ud af at ejeren også ejer et autofirma på samme adresse og derigennem fandt jeg vist en anden adresse på ham også, men har den desværre ikke mere.

• #25   5. mar 2009 ved du hvad det autofirma hedder ??

• #26   5. mar 2009 undskyld men deres hjemmeside ligner sq også noget der er lavet i word.!

• #27   6. mar 2009 Fyns Auto Service/Mj-Handel
    Industrivej 11
    5550 Langeskov
    31912000
    65382592

• #28   8. mar 2009 husk nu lige at styling.dk og bilstyling.dk ikke er samme firma
    + at der er kommet nye ejere i styling.dk !!!!!!!!!!!!!

• #30   25. mar 2009 jeg er også blevet røvrndt der inde. har afbestilt noget der inde fra for 2 måneder siden. så hvad er det man skal gør. skal man tage kvittering med til dem og sige at de skal overføre pengene.
    det er bare lidt langt at kører for mig. er der ikke andet man kan gør. anmelde dem elller noget

• #31   25. mar 2009 ja det var sådan jeg gjorde, men jeg husker ikke helt tydeligt om jeg kom til at true dem også. men det er vist på tide de bliver politianmeldt vil jeg mene.

• #32   6. apr 2009 jeg har snakket med politiet og man får desværre ikke sine penge igen ved at anmelde ham

• #33   6. apr 2009 men det gør 2 knækkede fingre smiley

• #34   10. feb 2010 Hej Alle,

Vi har netop overtaget bilstyling.dk og garanterer alle en super service. Vi kan desværre se, at nogle kunder har haft en kedelig oplevelse med bilstyling.dk, men det er slut nu. God kundeservice er en selvfølge for os.

Vi har indført kortbetaling, mere gennemskuelig fragt, kortere leveringstider og et endnu bredere vareudvalg. Derudover lægger vi meget snart nogle fantastiske tilbud online.

Vi byder alle nye som gamle kunder velkommen til det nye og forbedrede bilstyling.dk !

Venlig hilsen

Bilstyling.dk

• #35   11. feb 2010 okay jeg har jo haft rigtig dårlig erfaring, så du kan måske fortælle lidt om hvad i har overtaget og hvordan og hvor meget evt. hilken forbindelse til det gamle bilstyling.dk
    og så synes jeg bestemt i skal se at få smidt et tlf. nr på hvor det er muligt at få fat på jer, da det var en af de ting der afslørede det gamle bilstyling og evt. en bedre kontakt på forsiden og lidt om de folk der har det nu.
    det er kun nogle råd fra en tidligere utilfreds kunde som stadig får kuldegysninger når jeg høre ordet bilstyling.dk

Kommentér på:
Problemer med Bilstyling.dk

Annonce