{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Udstødning - kom med erfaringer .. {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har lige købt bagpot for kort tid siden, men vil have noget mere lyd ...

Men mig og min kammerat kan ikke helt finde ud af, hva vi skal gøre ...

Jeg vil meget gerne have god fed dyb udstødnings lyd, og hvis der kommer lidt ekstra heste, er det bare en bonus, da det egentlig ikke kommer an på det !...

Vi har snakket om, enten at erstatte mellempotten med et 1 3/4 tommer rør, som resten af udst-systemet er på... Eller erstatte hele udstødningen, fra kat. til bagpot, med helt nyt 2" rustfrit rør på 2 meter, eller hva det skal være...

Prisen spiller ikke den store rolle, men er nu alligevel en lille faktor i det ...

Billigst, 70 cm 1,75" rør i stedet for mellempot..
Dyrest, 190 cm 2" rustfri rør hele vejen..

HVA VIL I ANBEFALE ?

Jeg kan ikke beslutte mig, men har en ide om, at der senere måske skal ofres lidt tuning, i form af banan manifold og sports katalysator ...

Hva ville i gøre ??

Meninger og erfaringer ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning - kom med erfaringer ..
  • #1   6. mar 2009 Hvis du vil have den klaíske dybe brølen..... (brian-brølet)...... så går du ned til din lokale t-svansen pusher og råber "det sædvanlige tak"...

    Lidt efter vil der komme en mand ud fra lageret med en bagpotte og et luftfilter..... monter det og du bliver berygtet i din hjemby.....


    Men det er så ikke lyden af racerbil du får, det er nærmere bare larm.....

    Men efter min mening skal en bil kun larme hvis den kan noget....
    måske lidt dobbelt-moralsk da jeg selv for tiden kører i en tam golf der larmer mere end bandekrigen..... Skal lige have skaffet mig en std potte....


  • #2   6. mar 2009 det kommer an på mange ting er den bagpotte du har købt rustfri??? hvis den er ville jeg vælge den "dyre" løsning med 2" rustfri uden mellempot. Jeg kører med 2" rustfri på min og kun med en supersprint bagpotte (selvf rustfri) og det larmer altså ikke det store, den brummer udenfor og lyder som den skal når man trykker den af, men med jævn fart er der ik noget larm, dvs man kan føre en normal samtale. og med tanke på dine fremtidige planer så ville jeg oz vælge 2" rør...

  • #3   6. mar 2009 jeg har helt klart bedst erfaring med rør til en stor rustfri mellempotte og så direkte ud til en rørhale, du kan evt se min audi, det er lavet sådan. det giver en rigtig hul lyd hvis man kan sige det sådan. lyden bærer tydeligt præg af at være en 5 cylindre. det er ikke en brølende lyd, den kommer først når den får noget gas. det er efter min mening den bedste lyd, men det er jo smag og behag.

Kommentér på:
Udstødning - kom med erfaringer ..

Annonce