{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gulplade biler
  • #1   7. mar 2009 fra 98

• #3   7. mar 2009 det har vist været oppe at vende et par gange...og fuck hvor er det rådden...de har da bare fundet en ny måde at hive penge ud af folk på, selvom de har alverdens gode forklaringer på årsager...men fuck nu det...det skal ikke tage mig lang tid at hive bagsæderne ud af en anden bil og så har jeg plads til hundene igen...hehe..

• #4   7. mar 2009 satme alt alt for dårligt det der.

• #5   7. mar 2009 ja Brian O folk har ikke fundet ud af at søge her inde, det har mindst været oppe 50 gange i den forløbende uge og i nyhederne i dag så søg dog i stedet for at fylde forum med de samme emne flere gange

• #6   7. mar 2009 men enig syg lov

• #7   7. mar 2009 kører min til skrot eller i havnen når det er...ellers har jeg sgu tusind købere rendende der siger "ja nu skal du jo også tænke på at den koster mig 15.000 om året" og prøver at få den for ingen penge...sælger den hellere i bidder eller skrotter den end jeg forærer den væk da...

• #8   7. mar 2009 Husk nu at afgiften på gulplade biler under 2 tons er blevet sat ned til 50 %, så der var der jo rigtig mange der sparede en pæn sjat penge.. Så det er sku da fair nok..

• #9   7. mar 2009 de kunne bare sætte afgiften ned på nye biler, så kørte folk ikke rundt i de der gamle æsker...både gul og hvidpladebiler...der kører da flere poloer rundt på hvide plader, end gule, af samme årgang som min...så det kan jo ikke være for at få dem gamle vogne væk fra vejen...

• #10   7. mar 2009 jeg tror at dem inden på borgen har lidt for meget jord i hovedet, syns mange af de seneste lov forslag og lign er dybt godnat..
    De skal bare kører nogle penge ind til deres minister boliger, store minister biler og andre lign. ting....

• #11   9. mar 2009 Er denne regel trådt i kraft ?

• #12   10. mar 2009 http://epn.dk/privat/biler/article1624017.ece

som nogle sikkert har hørt vil der i anledning af Forårs pakke2 blive delt en lussing ud til alle gulpladebils ejere..
    den såkalte misundelses afgift pålægges også gulpladebiler fra før 1/6-98.
    der er i forslag til lovteksten ikke taget forbehold for veteranbiler/classiskebiler så fx. en vw barndoor vil blive pålagt denne misundelseafgit også..
    desuden bliver vægtafgiften lavet om til ejerafgift som er afhængi af brændstofforbruget..
    tag nu fx. min gamle partshauler toyota hilux fra 92
    Vil stige fra 4030(vægtafgift)til
    9620(grøn ejerafgift)+5040(tillægsafgift)+1000kr(manglende partikelfilter) ialt 15660
    altså en stigning på 11630kr.

Er det nu ikke ved at være på tide, at vi løfter i samlet flok?
    Send en e-mail til disse folkevalgte personer, der er arkitekterne bag "skattelettelserne" - Forhåbentlig bliver de bombarderet med e-mails mandag morgen. KOM IGANG - men HUSK: at holde en god tone!

Prøv at tænke på hvor mange virksomheder og private/familier, der bliver ramt hårdt af det her?

Jeg har selv skrevet en e-mail til hver af disse personer - Det kunne være godt, hvis loven alligevel ikke blev vedtaget. Intet er afgjort endnu!

Skatteminister Kristian Jensen (V): min@skm.dk
    Finansminister Lars Løkke Rasmussen(V): fm@fm.dk
    Torsten Schack Pedersen (V): torsten.schack.pedersen@ft.dk
    Peter Christensen (V): peter.christensen@ft.dk
    Økonomi- og Erhvervsminister Lene Espersen (V): lene.espersen@ft.dk
    Klima- og Energiminster Connie Hedegaard (V): kemin@kemin.dk
    Pia Kjærsgaard (DF): dfkala@ft.dk
    Kristian Thulesen Dahl (DF): dfkrtd@ft.dk
    Peter Skaarup (DF): dfkrtd@ft.dk

Kommentér på:
Gulplade biler

Annonce