{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Klage over post danmark. {{forumTopicSubject}}

Hejsa. når de nu kommer ud med pakker er det så kun mig der aldrig hører de ringer på også bare smider den der seddel i post kassen????

utroligt de ikk bare kan tage pakken med ind... hader det virkelig. er sku derfor de får deres penge de sløve svin...

nogle der ved hvor man kan klage??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage over post danmark.
  • #1   11. mar 2009 hahah jeg får omkring 1/10 af alle de pakker jeg bestiller.. Jeg har klaget og klaget.. der sker nada..

tilmeld dig døgnposten og foræg dine chancer for at få det du bestiller.. Bare husk at skrive BÅDE adresse og døgnpost info på bestillingen.

• #2   11. mar 2009 tror ikke du høre dem smiley
    men kan da godt være de er ude for, at 70% ik er hjemme.
    så de vænner sig til at smide sedlen i uden at banke på.
    hvis de f.eks gerne lige vil ha hurtig fyraften, så bare tonse derud af med sedlerne smiley

• #3   11. mar 2009 ja sad og kiggede på det der døgnpost ting. men bor i vordingborg og den nærmeste er så i næstved. ca 35 km herfra. skønt.!

• #4   11. mar 2009 post danmark har regler som de ansatte skal følge. det er ikke postens problem du ikke høre de ringer på... desuden må postansatte ikke køre med værdier i vognenen mere så måske derfor bare får sedlen

• #5   11. mar 2009 se det var en logisk forklaring. smiley

• #6   11. mar 2009 I mit tilfælde tror jeg ikke de orker at gå op på 4 sal.. Det er så pres eftersom jeg er hjemme og skrive bachelor og diverse opgaver.. så jeg er ALTID hjemme for det meste.. og jeg timer det når jeg venter en pakke.

But nooo.. Mange gange får jeg først sedlen efter 3-4-5 dage...

• #7   11. mar 2009 Hjælper røv at klage. De gør hvad der passer dem. Fucking idioter. De er ikke til at regne med en skid. Har næsten altid bøvl med dem.

<b>AJay

• #8   11. mar 2009 Problemet er jo at det ikke er den normale post der kommer med pakkerne.. Det er diverse pakkecentre som kommer ud med dem. Og det er som regl diverse retarderede folk som ikke helt forstår metodikken i at man skal a-f-l-e-v-e-r-e det som man har i vognen.. Og i den forbindelse PRØVE at gøre sit job så godt man kan.

Når de medarbejdere ikke har faste ruter.. så skider de højt og helligt på kunderne.. for lorten bliver givet videre til den næste medarbejder i køen.

• #9   11. mar 2009 nej har også måtte ud og løbe efter posten en 3-4 gange.

• #10   11. mar 2009 Jeg bor på første og her er de også sjældent at de kommer op. Kun en enkelt gang ud af 10-15 pakker har jeg oplevet det og det var en mobil så det var en helt lille pakke. Ved ikke om der er en sammenhæng.

• #11   11. mar 2009 I øvrigt har det altid undret mig at de ikke kan forudsige hvornår på dagen de kommer. Bare indenfor en times tid eller 2 så man ikke skal være hjemme fra kl. 6 til kl 23 for at få en pakke.

• #12   11. mar 2009 Baaah I skal bare have mig på Jeres rute, så kommer pakken altid den dag den skal smiley

Men generelt så kan det anbefales at skrive på diverse bestillinger at pakken må overdrages uanset om man er hjemme eller ej.

Er pakkerne uden behov for kvittering finder de fleste et sted at lægge pakken sikkert, således kunden kan få den - fordi vi er DOVNE. Hvem gider frivilligt køre ud med en pakke igen, eller udfylde diverse papirer og tømme bilen for pakker til fyraften.

Dog har jeg selv været ude for at en pakke stod som leveret til kunden, i dette tilfælde mig, men jeg havde hverken set pakke, post eller nogle sedler. Men der er jo forsikring på pakkerne, så fik fuld erstatning så firmaet sendte en ny ordre afsted.

• #13   11. mar 2009 Christina >

At stole på en postdk medarbejder er som at give sin 2årige et barberblad i hånden og sende ham ud og lege på motorvejen..

Det virker måske i et lokalsamfund hvor man kender den faste medarbejder.. og man har en lade, carport eller lign.. Men i en lejlighed på amager eller kbh's området.. så tror jeg det er de færreste som frivilligt vælger at skrive den bare må lægges hvis man ikke er hjemme..

UDOVER det.. Så fristes jeg til at sige at alle pakkemedarbejdere burde udstyres med en medarbejder mobil så de kan RINGE til kunden... ganske ligesom et pizzabud... det burde lade sig gøre eftersom postdk IGEN har forhøjet priserne på ALT

• #14   11. mar 2009 Min filosofi omkring alle andre end migselv er tumper indtil andet er bevist passer ihvertfald på diverse pakkepost medarbejdere.. puha..

• #15   11. mar 2009 Hver medarbejder HAR en telefon, og er der nr angivet på pakken, ringes der også til kunden i de fleste tilfælde for at høre ang om pakken må stilles eller ej. Men kræver pakken registrering på scanner og der ingen fuldmagt foreligger, så skal den jo med retur pga forsikring.

Landsamfund gavner sq ikk ret mange fordi der oftest render klamme hunde omkring, og jeg går satme ikk ud til de skadedyr. Så hvis husstanden ikke reagere på dyt, så får de ikke engang sedlen i postkassen.

• #16   11. mar 2009 Så er det vist kun jer der har telefoner smiley

Herovre er det vist stikmodsat.. ehe.. Mine pakker ligner som regl en dansk stil fordi jeg har skrevet så meget information på.. Det hjælper bare ikke..

Man kan kun håbe på at der en dag kommer noget ordentlig konkurrence på markedet så der kan blive ryddet op i de dovne hunde som render rundt og feder den.

• #17   11. mar 2009 Eller også er jeg bare én af de flinke af slagsen smiley

• #18   11. mar 2009 Det er det helt sikkert.. Elsker jyder.

• #19   11. mar 2009 Hrmpf - Jeg er altså immigrant. For ganske vist bor jeg pt i Jylland, men jeg er Fynbo.

• #20   11. mar 2009 Syns det så dejligt at alle i post danmark er idioter når en mand ikk får hans pakke. Det varmer sgu.. Eller noget..

• #21   11. mar 2009 Lars. Hvis du lige læser det hele igennem engang så det vist ikke kun mig der ikke har fået min pakke??

Så læs lige det hele igennem engang. Der er måske nogle som kan finde ud af det som Christina skriver men det er sku de færreste hva jeg har læst mig frem til dvs steder snart.

• #22   11. mar 2009 Lars .. Hvem siger ALLE er idioter?..

Vi siger størstedelen... Ikke alle... heheh..

christina > Av.. hmm.. jah ok.. hehe

Kommentér på:
Klage over post danmark.

Annonce