{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

9x16 et15, ud over kant.. problem syn? {{forumTopicSubject}}

Jeg som som der står købt et sæt 9+16 fælge til min manta.. de har så ET 15 og rager lidt ud over den org. skærmkant men jeg har nogen skærmforøgere som bliver sat på og spartlet ind.. derfor kommer den ikke til at gå ud over..

hvis den ikke gør kan det så stadig give problemer til syn hvis man ikke har nogen godkendelse til det?

Er følgende fælge det drejer sig om..
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21919

skal evt. også have nogen spacere på bare 1 cm.. hvor kan jeg købe dem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  9x16 et15, ud over kant.. problem syn?
  • #1   8. jun 2005 Hvorfor ikke bare rulle skærme???

• #2   8. jun 2005 Du ka sagtens gå igennem syn, med en bredere skærmkant - men vil da anbefale dig at sætte et sæt klamme standart fælge på, bar når du kører igennem syn - ku lii passe at du røg ned på så'noed pis ... :oD

• #3   8. jun 2005 ja.. det var jo det !for bliver.. hvis jeg selv skal sige det.. sådan en som de ellers ikke kan finde andet på!

næsten alt er nyt som bliver sat på... ny udstødning.. bremser.. med slanger.. og lign.

og nylakeret og det hele.. og HELT ren i bunden så de ikke kan skabe sig over de íkke kan se noget..

så bliver fanme gal hvis de dukker den ned på det.. men sku vide om det var et problem..

og grunden til jeg ikke trækkde i skærmene er fordi at jeg allerede har de skærmforøgere og de passer til resten af skørtet =)

• #4   8. jun 2005 okay.. så tager jeg da bare til syn og smide mine vinter på.. er bare nederen hvis man bliver stoppet bagefter jo.

Kommentér på:
9x16 et15, ud over kant.. problem syn?

Annonce