{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Nogle bmw nørder derude..? ang e34 525 {{forumTopicSubject}}

skal til at have en billig pendler bil. bor i sverige.

har kigget på e39 og e34 men da den bare skal transportere mig er udseendet sku lidt ligemeget er jeg kommet frem til.

nogle generelle fejl man skal være opmærksom på..?

har kig på disse to

http://www.blocket.se/vi/19939215.htm?ca=2_s

http://www.blocket.se/vi/20636791.htm?ca=2_s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle bmw nørder derude..? ang e34 525
  • #1   24. mar 2009 Hej!
    Jeg har haft en E34 525i. Den er hverken økonomisk eller billig på andre måder, med henblik på forsikring og vægtafgift. Det er en fed bil, med mange Hk og masser af komfortabel køreglæde. Angående udseende synes jeg personligt det er en flot bil.
    Som pendlerbil hvor hverken udseende, hk, køreglæde og bilmærke ikke spiller nogen rolle, så ser jeg ikke BMW E34 som nogen fornuftig løsning.

• #2   24. mar 2009 hvis i nu kigger på prisen så er der ikke så meget andet der kommer i nærheden. og det må ikke være diesel da det er dyrt i sverige de har en højere vægtafgift dobbelt så stor.

er der nogle svagheder ved den..? og jo hk spiller en rolle for mig gider simpelhent ikke have en sløv bil at køre rundt i.

ellers nogle andre forslag..? skal bare ikke koste mere end 20 k svenske

• #3   24. mar 2009 ikke lige biler der siger mig noget specielt og slet ikke de franske..

toyota kunne jeg godt lige overveje de kører sku bare for evigt.

men syntes sku også godt der må være lidt køreglæde over dem. og plads, har en datter og hund.

men tak for forslagene dahl kigger videre på toyota

• #4   24. mar 2009 forsikring betyder heller ikke så meget skal bare have ansvar og det er ikke så slemt herovre

• #5   24. mar 2009 det kan slet ikke betale sig at købe diesel biler herovre de koster det dobbelte i vægtafgift..

ja ved godt det ikke er samme bil.

men altså hvad er der af problemer på en e34??????????

• #6   24. mar 2009 Hvis du kan finde en, så invester i en E39 istedet for, det får du så ganske absolut meget mere glæde af end en E34. Ikke at en E34 er decideret dårlig, men der er jo næsten et årti i forskel, og det kan mærkes.

Kommentér på:
Nogle bmw nørder derude..? ang e34 525

Annonce