{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.771 visninger | Oprettet:

maash m
maash m
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 63

Ungo alarm {{forumTopicSubject}}

Hej..
jeg købte engang en bil med ungo alarm.. og der er opstået en masse problemer nu..

før i tiden når jeg låste løb der 1 bib og når man låser 2 bib..

nu når jeg låser op går alarmen igang i 2 sek og så et bib, når jeg låser kommer der 3 bib?

jeg har prøvet at kigge lidt på selve boksen. .jeg ku finde en lidt stor boks monteret i bilen samt en lille box monteret i bilen af mærket ungo.. kan jeg gøre et eller andet for at få en anden lyd når jeg låser op og låser?

fjernbetjening er grå også er der to knapper og en rød diode

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ungo alarm
  • Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 558
    #1   25. mar 2009 Har selv samme alarm.. Du kan ikke få en anden lyd istedet.. Det med at den går igang 2 sek, og derefter låser op, indikere alarmen at den har været igang (f.eks. hvis nogle har sparket den, eller måske indbrudsforsøg) .. Men det med 3 bib har jeg ikk prøvet før.. du kan jo også gør såen at den slet ikke siger noget når du trykker, men kun blinker med blinklys smiley

• Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 558
    #2   25. mar 2009 men hov.. Min fjernbetjening er forresten sort :).. så ved ikke om der er forskel.. Er der ikke manual du kan læse i mht. lyden ?

• #3   25. mar 2009 DU kan læse om den her
    http://www.lpas.dk/pdf/usermanual/brug644.pdf

De 3 blop er fordi Sensoren er slået fra, læs under "Logic sensor Off Advarsel"

• maash m
    maash m Tilmeldt:
    mar 2007

#4   25. mar 2009 nej det er der ikke.. smiley jeg fik ikke manualen med.. så dum jeg dog er..

hvordan slår man lyden fra? jeg kan jo prøve at se om det virker :d

• #5   25. mar 2009 Og det med at alarmen går af ved frakobling er fordi der er en permanent fejl på en føler.

• maash m
    maash m Tilmeldt:
    mar 2007

#6   25. mar 2009 hehe.. lige et dumt spørgsmål: kan man lave den fejl,?

• #7   25. mar 2009 Sidder der ikke en lysdiode i bilen. Den skulle gerne blinke efter alarmen er slået fra. Du kan se i brugsanvisningen hvad blinkene betyder.

• maash m
    maash m Tilmeldt:
    mar 2007

#8   25. mar 2009 jo det gør den også.. orange....

jeg ved godt nu hvorfor at jeg får de irriterende blop lyde når jeg aktivere og frakobler..
    men jeg synes ikke rigtig at der af manualen fremgår hvordan jeg retter op på fejlen?

• #9   25. mar 2009 Hvis alarmen er installeret korrekt så er det fordi der er en kontakt der permanent er kortsluttet til stel.

Typisk er det kontakten i motorrummet der er problemet, men du må igang med at fejlsøge.

Kommentér på:
Ungo alarm

Annonce