{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

maash m
maash m
Tilmeldt:
17. mar 2007
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 63

Ungo alarm {{forumTopicSubject}}

Hej..
Undskyld jeg opretter 2. tråd for det samme, men kan ikke oprette et indlæg i den første tråd.

Problemet er min ungo alarm, når jeg sætter tænding på lyder dioden orange.
når jeg frakobler alarm, hyler den 2 sek efter fulgt af bib
når jeg tilkobler alarm siger den bib 3 gange..
efter at have læst manualen og snakket med lpas kan jeg forstå det er enten fordi at motorhjelm eller baggagerum ikk er lukket ordentligt, eller pga en stelforbindelse, har tjekket om dører og hjelme er lukket ordentligt og det er de.. Men kan ikke finde de der ledninger der går til baggagerum og motorrum for at se om der er stelforbindelse smiley
Nogen der bor i århus eller nær middelfart som kan hjælpe?
Jeg har prøvet at slå de der lyde fra ved til-og afkobling af alarm, ved at holde begge knapper inde, men det hjælper ikke smiley

modellen er en 6400


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ungo alarm
  • #1   25. mar 2009 er der ikke sådan en eftermonteret kontakt et sted i dit motorrum?


  • maash m
    maash m Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 63
    #2   25. mar 2009 nej kan ikke finde en eftermonteret knap i motorrummet.. knappen du snakker om sku det være nødknappen? hehe..

    er det svært at skille hele lortet ad og begynde forfra? kan man ikke nulstille hele lortet?


  • maash m
    maash m Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 63
    #3   25. mar 2009 jamen har læst i manualen at man skal sætte tænding på og trykke knap 1 nede inden for 4 sekunder også skal man holde nødknappen nede i 10 sek for at nulstille..

Kommentér på:
Ungo alarm

Annonce