{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pug 206 GTI
  • #1   25. mar 2009 var glad for min, ellers hi-speed.dk

• #2   25. mar 2009 Tjaaa jeg hader også franske biler... Men faldt for min Clio alligevel... Den har en ordenlig gearkasse, mere seriøs motor og så har den ikke de der skide torssionsstænger... Personligt ville jeg dog ALDRIG købe en Peugeot eller Citröen. Har aldrig ejet en, men har lært fra mine kammeraters erfaring...

• #3   25. mar 2009 Så hvis jeg var dig, ville jeg overveje en Clio Sport istedet... Der får man LANGT mere for pengene, hvis du spørger mig...

• #4   25. mar 2009 Jeg syntes det er en rigtig fin vogn der kører godt og stabilt..

Det man skal være obs på er bagbro og lysende lamper, men derudover er den rigtig fin...

et godt plus er at der er rigtig mange på markedet så der er mulighed for at få en til en rigtig fornuftigt pris...

Hvorfor hader mange franske biler?

1. fordi de har et GAMMELT ry for at være dårligere end andre men det er i de tidligere modeller, idag er de på fuld højde med så mange andre..
    Sådan et ry er MEGET svært at slippe af med igen:(

• #5   25. mar 2009 er pug bare noget lort?

• #6   25. mar 2009 k´øb du dig bare en gti'er.. Var glad for min, havde den i små 2 år og kørte 50.000 i den, og den fejlede intet.. Og er forholdsvis kvik smiley

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 2 Emner: 18 Svar: 171
    #7   25. mar 2009 Vil os sige køb den.. har lige købt min før jul... synes sku det en sjov lille bil smiley
    Der er noget at lege med smiley men den kører ik ret langt på literen hvis du bor i byen smiley

• #9   25. mar 2009 2.0 16V motoren er slet ikke bygget til at lege GTI. Det er en kæmpe fejl fra peugeots side at kalde den det. Gearkassen kan slet ikke holde til hårde gearskift og motoren er ikke særlig veloplagt.

P.S Jeg arbejder hos PSA koncernen så ser tit de gearkasser ryge ind

• #10   25. mar 2009 Alt kan jo ødelægges men hvis man behandler tingene ordentligt holder det vel nok:)

• #11   25. mar 2009 Anders, de biler jeg snakker om vi skifter kasser på er Citroen C5 (dirktionsbiler private biler, stationcar modellerne) 407'erne på almindelig og sw. Så nej det vil jeg ikke mene... De biler bliver bestemt ikke kørt hårdt, men når lejet højgearsakselen sidder i blive så slidt at akselen kan "hoppe" i huset er der noget galt!

• #12   26. mar 2009 Skodakongen [Clio RS172 TIL SALG] !

Det måske heller ikke helt fair.
    Sådan en RS`er vil jo altid trække fra sådan pis pot 206 GTi :-).
    Den er jo slet ikke sjov. Der ligger jo en almidelige 2,0 fra en 406 iden.

Kommentér på:
Pug 206 GTI

Annonce