{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bagbro
  • #1   16. jun 2005 Du kan få ombytter bagbroer.

Kig på denne side:

http://www.autohallen.dk/

• #2   16. jun 2005 Nu kan jeg se at din 306'er er fra 2000, så det er da forholdsvis tidligt.

Hvordan står baghjulene???
    Prøv at tag ved dem, er der slør i den ved svingarmen, hvis du rokker frem og tilbage med hjulet???

• #3   16. jun 2005 baghjulene står nogenlunde lige op. der er heller ikke slør i dem.
    mine støddæmper fejler heller ikke noget.
    jeg har fået af vide at det er min bagbro. kan det være de gummi ophæng der sidder øverst på bagbroen???

• #4   16. jun 2005 hej. mikkel.
    der er ikke nogle kødben bag på. og heller ikke tårnlejer som du siger. det hel fungere med torrisions stængerne. så ingen fjedre bag på.
    jeg har hørt noget med at de skulle være svage bag i de peugoet´er

• #5   16. jun 2005 mikkel der er ikke tårnlejer.. Du må ihvertfald gerne komme forbi og vise mig hvorhenne de sidder...

Jeg syntes det lyder meget mærkelig hvis det skulle være din bagbro, som regel er det lejerne ved svingarmene der kommer slør i, som gør at bagbro'en er færdig...

• #6   17. jun 2005 Hey Mikkel..

Det er ikke min vogn der fejler noget... skulle bare lige have dig til at indrømme at der nok ikke var Tårnlejer på en pug-bagbro smiley

Til Daniel--> Hvor er du fra i landet.. jeg kan evt. også godt kikke på din bagbro....

Kommentér på:
bagbro

Annonce