Fleksibel maler - Sønderjylland {{forumTopicSubject}}
Hej
Min Lexus trænger godtnok til en omgang ny lak, efter at folk der parkere tæt på åbenbart ikke passer så godt på deres egen bil som jeg gør.. og så er den fyldt med stenslag.. det er jo ved at være en gammel bil..
Men..
Jeg gider ik bare køre den til nærmeste maler og smide 25k.. af flere grunde:
1. Det er dyrt
2. Jeg har se det lort nogen aflevere.. malerstøv over det hele osv.
3. Jeg vil gerne selv gøre de ting jeg kan klare, fordi det interessere mig,
Så hvor kan jeg finde en maler der er lidt fleksibel, jeg påregner at afmontere ALT der kan afmonteres, såsom lister, gummilister, spejle, kofanger, skærme, motorhjelm, emblemer, lygter, ja kort sagt, maleren skal kun slibe og male og ja, så er der sikkert nogle små buler som skal spartles, INGEN rust.
Det skal laves ordentligt, jeg gider ik løbere, appelsinhud, støv i lakken og sådan noget.
Den skal bare males med samme sorte farve + klarlak.
Jeg har været turen igennem før, så ved godt hvor meget der skal afmonteres, altså hvad maleren forventer.
Så nu spørger du hvorfor jeg ikke bare får det gjort samme sted... 1. Jeg gider ikke smide 15000kr når jeg selv har lavet ALT montage arbejdet, 2. jeg er i mellemtiden flyttet.
Jeg hjælper også gerne med at slibe og sådan, i det omfang mine evner nu rækker...
Er der nogen der kender nogen der er med på den?
- der må da være nogle malere der keder sig for tiden?
På forhånd tak.
Og om prisen er samme farve som bilen.. jeg er fuldstændig ligeglad
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
nov 2008
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.561
Hvad koster malingen i indkøb? 3000kr MAX!!!
Hvor mange timer skal maleren bruge på at klargøre og male bilen?
Hvis han skal have 400kr i timen, så har han 30 timer til det.. det er en lille uge, det må da kunne klares.. når han kun skal slibe og male..
Jeg fik min Corolla malet 112% iorden til under 10000kr, og det var som beskrevt ovenover, maleren brugte 3 dage.. = MAX 24 timer
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 150
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
nov 2008
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.561
Fleksibel maler - Sønderjylland