799 visninger
|
Oprettet:
hjælp ang udstødning!.. {{forumTopicSubject}}
hej med jer,har brug fo rjeres hjælp!... skal til og lave det 310hk kit på bilen,men er i tvivl om udstødning.. hva syntes i jeg skulle vælge,en rustfri gennemstrøms pot,eller en one two pipe?.. larmer en gennemstrøms ik ad helveds til,og får man ik lidt mere ud af one two pipe,mener larmer ik ligeså meget og samtidig har en fed lyd?.... håber i kan hjælpe,skriv kun hvis i har erfaring!... hey
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
feb 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 243 Svar: 1.420
sep 2002
Følger: 11 Følgere: 21 Emner: 9 Svar: 113
Min kammi have en A3 med 300hk og det var denne opsætning RH anbefaldte...
lige som du skal have anden kobling også.. evt en sachs...
sep 2002
Følger: 11 Følgere: 21 Emner: 9 Svar: 113
feb 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 243 Svar: 1.420
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 393
gemmenstrømnings potter er til turbomotore da der er så lidt modstand som muligt og i så stor dimention som muligt.
catback udstødninger ( onetwo pipe, remus osv.) levere modtryk til suge motorer her gælder det om at finde den rigtige op sætning. feks en 2 lites motor med lette modifikationer er det bedst med en 2" udstødning med catback. 2 en halv " ville være dårligere da det er for stor gennemstrømning dårliger moment og optræk. har du til gengæld en mellem tunet 2 liters motor uden tryk ville 2 enhalv " være bedre
feb 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 243 Svar: 1.420
sep 2002
Følger: 11 Følgere: 21 Emner: 9 Svar: 113
Der er rigtigt mange ting der skal tages med og det er bedstemt ikke billigt... den kobling som min ven har i koster 10kilo plus moms plus det ville nok være godt at skifte din gearkasse ud med en fra en TDI.. lige som trækaksler og motor ophæng... Da det hele skal kunne holde til det store moment den for
feb 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 58
hjælp ang udstødning!..