{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

heavyfans lyt til nyt fedt bandt {{forumTopicSubject}}

godaften bg. jeg har nogle venner som er klar til at udgive deres nye ep. så syntes de skulle have lidt opsigt + evt god/dårlig kritik med på vejen. jeg ved der er nogle heavy/trash metal hovedere her på siden.

så sig velkommen til Sickness Within. silkeborg band som sparker røv...

http://www.myspace.com/sicknesswithinmusic

dette er bare for at høre evt kritik og for at i kan høre noget fedt musik.

mvh martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heavyfans lyt til nyt fedt bandt
  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #1   11. apr 2009 Det lyder satme da udmærket.. klem på sangeren, og go lyd.. jeg vil da helt sikkert købe cden hvis den kommer på gaden..

• #2   11. apr 2009 Lyder sgu udmærket. Der skal nok være nogle fans derude for dem.
    Det er ikke lige min kop te, jeg er mere til Cannibal Corpse, Defleshed etc. Men absolut ikke dårligt.

• #3   11. apr 2009 den udkommer om en 2-3 uger jeg har selv epen og de 4 første numre er rigtig fede. men ca en 2-3 uger. de bliver solgt på natkluppen escobar. og så senere udkommer den i steriostudie silkeborg. men hvis de nu får det ros og omtale de fortjener skal de nok komme igang.

så hvis i vil hjælpe dem lidt på vej kúnne det jo give lidt mere omtale

cden er indspillet i lydpotten silkeborg. smiley

• #4   11. apr 2009 johnni det også lækker musiksmag. men ville ønske de ville smide en anden sang fra epen ud da den er mere catchy.

men jeg glæder mig til at høre folks mening da jeg har fulgt dem lige fra starten . smiley

Kommentér på:
heavyfans lyt til nyt fedt bandt

Annonce