{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Magen til klaphat !!!! {{forumTopicSubject}}

Check lige mongolen her ud :
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34154

Han og folk lige som ham er grunden til at janteloven eksistere endnu....

Jeg har smidt en lav stemme, samt stemt ham ud herfra, folk som ham hører ingen steder hjemme....

Syntes ellers han havde en fed bil, og stemte ham også ind her, men den der opførelse kan jeg ikke klare...

Hvad siger i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magen til klaphat !!!!
  • #1   22. jun 2005 hva nu? har han givet dig en dårlig stemme?

• #2   22. jun 2005 Det er også folk som ham der får de seriøse bil ejere med superbilerne til at slette deres biler og profiler....

Dybt latterlig holdning at have, især hvis man elsker biler lige så højt som f.eks Martin T, med Porsche 911 Turbo, han bliver jo svinet til, fordi han har valgt at bruge sine hårdt tjente penge på en ordenlig bil !, hvorfor skal folk med fede biler altid svines af folk som "stephan" ?!?!?

• #3   22. jun 2005 Ortega : Se hans sidste kommentar, til netop Martin

• #4   22. jun 2005 har set den.
    men du er da også lidt hård i dit ordbrug i dine kommentarer.. ?

• #5   22. jun 2005 Se bare hvad han har skrevet til hende her
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32975 :
    HAHA din knallert

Du er en lille lort og det er din bil også... du skulle have haft en Lupo 3L så du skal du ikke køre og holde øje med din brændstof økonomi hele tiden ....

• #6   22. jun 2005 Ortega : måske, men det er for det meste efter de har trådt mig over tær'ne , plejer ikke at gøre noget før folk har gjort noget mod mig.... eller lavet en profil som er mildest talt mangelfuld, eller prøvet at fake en bil ind osv.

Har dog aldrig svinet nogen for at have en for fed bil....

• #7   22. jun 2005 sådan var det nu heller ikke ment, men sådan nogle båtarme vil der desværre altid være herinde... :-S

• #8   22. jun 2005 Hey, kend nu lige historien.....

Det hele startede med jeg gav Martin T's porsche en høj stemme, og får en middel retur fordi jeg "kun" har en Mini Cooper S........

Det synes Stefan er noget pis at give stemme udfra... Altså med jeg har en dyre bil end dig, og en med flere heste, istedet for at stemme på bilen som en individuel ting. Men Marin vælger at sammenligne biler....

Stefan giver Martin middel for at gøre det, og Martin sender en lav tilbage med begrundelsen at janteloven længe leve og at misundelse er en grim ting....

• #9   22. jun 2005 Vil godt lige starte med at sige jeg prøver at holde mig objektiv. Ment som at jeg ikke er ude på at svine eller noget i den retning

Selvfølgelig skal folk have lov at have sin egen mening om sin bil, men lige umiddelbart ser det for mig ud til, at Martin T kun stemmer ét trin under hvad hans egen bil får?

• #10   22. jun 2005 Jesper :
    Er din bil da dårligere pga nummerpladen ?
    Hvor mange af de Ferrari'er i Danmark er på rigtige danske plader ?
    over 50% er med garanti på prøveplader... og det er sku da også fint nok, så slipper man for de sindssyge afgifter...

Hvor er det fede i at betale 180% oven i hvad en bil burde koste, bare for at få danske plader på ??

Hvordan kan det være fornuftig i nogle folks hoveder at folk der har lyst til at flytte til f.eks Sverige og spare 180% på bilerne, og næsten det samme på boliger ?!?!!?

Jeg fatter det simpelthen ikke..........

• #11   22. jun 2005 FIk min første middel karakter igår.. snøøøft

• #12   22. jun 2005 Ja okay, det hjælper at kende historien.. Beklager min tidligere kommentar

• #13   22. jun 2005 Det er også fint... Hvis folk synes den kun er til middel eller lav.... men man skal da kigge på bilerne og stemme som en individuel bil. Eller er det mig der har misforstået det hele????

Hvis man skal sammenligne biler er det så ikke det udfordringerne er til????

• #14   22. jun 2005 Jesper O
    Rigtigt nok, men karaktersystemet giver nu osse for det meste et billede af hvad andre synes om ens bil. Men det bliver osse tit brugt "forkert"

• #15   22. jun 2005 Stefan :
    Jeg plejer da også at tage folks metode at give stemmer på, med i mine overvejelser når jeg skal give en stemme tilbage til folk.

Lige netop Louise's bil kan jeg rigtig godt lide, så hende har jeg givet en "Ekstra Høj" stemme, både fordi jeg selv har overvejet at købe en bil magen til, og fordi det er fedt at en pige kører i sådanne en bil.

Men nu har jeg stødt på netop din type mennesker så mange gange på min egen profil/bil, at jeg bare ikke kan klare at se folk opføre sig som idioter pga. hvilken plade der sidder på bilen....

Det er dybt mærkeligt efter min mening at give en bil en lavere stemme fordi den ikke er på danske plader....

• #16   22. jun 2005 Det er nu ikke så meget karaktersystemet det her drejer sig om.... mere Martins måde at begrunde hans stemmer på, og den måde han har skrevet dem på... Eller det var i hvert fald det det hele startede med.

• #17   22. jun 2005 Dan N :
    Det er i og for sig iorden at bede om en begrundelse uanset hvilken stemme man har fået smiley
    Det er jo op til en selv...

Men hvorfor skal man give en dårlig stemme hvis man har ondt i røven over hvilke plader der sidder på bilen, så kan man jo bare lade være med at give en stemme...

Det har jeg da gjort flere gange, hvor jeg har syntes at bilen var hæslig, men man kunne se at ejeren har lagt meget arbejde i bilen, så har jeg ikke ville give bilen en dårlig stemme, selvom jeg ikke kunne lide den....

• #19   22. jun 2005 Altså hvis danske nummerplader skulle danne grundlag for stemmerne herinde, så skulle jeg da osse kun have lave karakterer, da jeg endnu ikke har fået sparet sammen til afgiften + at jeg stadig fifler med at finde ud af noget forsikring

• #20   22. jun 2005 Louise :
    Der er jo som sagt rigtig mange måder man kan begrunde sin bedømmelse på, men jeg plejer da gerne enten at sammenligne med min egen bil, eller med hvad jeg gerne ville have i fremtiden....

Det er dog meget forskelligt... kommer jo også an på hvilken type bil det er osv...

Selv er jeg vild med store lokum'er med tonsvis af comfort og læder osv.
    Derfor køber jeg nok en S500 næste gang, men man kan jo ikke altid stemme på efter hvad man selv vil have...

Lyder lidt rodet efterhånden...
    Men tror det er sjældent at man kan bruge de samme kriterier på flere biler herinde...

• #21   22. jun 2005 Kan det ikk være pisse ligemeget hvad man får i sine lorte stemmer. Utroligt som folk k an tude over det da. Ens bil bliver ikke federe af, at få en høj karakter.. Eller hvad?

• #22   22. jun 2005 Martin N :
    Super fed slæde du har der, hvor hurtig er såen fra 0-100 ?

Lars N :
    Det har du ret i, men folk bliver jo for det meste også kun sure over måden stemmen er afgivet, eller hvad begrundelsen er ...

Jeg er knaldhamrende ligeglad med hvilke stemmer jeg får på min bil, men hvis grunden til jeg får en lav karakter er noget andet end hvordan bilen ser ud osv. så bliver jeg da sur...

• #23   22. jun 2005 Rasmus D
    Jeg har ingen anelse. Måske omkring 8 sec.. Har overvejet at investere i sådan en G-Tech Pro så jeg kan måle det, men lige pt er jeg nødt til at spare smiley

• #24   22. jun 2005 stefan : som sagt er det ikke kun pga dig jeg flipper, det er pga alle de andre spader der har opført sig på samme måde før, herinde.....

kan bare ikke klare det....

jeg elsker biler højere end jeg vil have en dansk adresse, og da jeg ikke ligefrem står og hopper for at få lov til at betale 1+ mill kr for en snottet 2 værlsers på nørrebro, har jeg valgt at flytte til Malmö og betale ca. 250.000 kr for min 3 værlsers på 90+m2 ..... og 1/3 del for min bil af hvad den ville koste i Danmark....

Jeg er jo alligevel i Danmark hver dag, da jeg arbejder for et dansk firma...

• #25   22. jun 2005 Rasmus: Du har ret i der er mange måder at bedømme biler på.... Flere end der er poppet op i dette emne. Men når alle nu synes deres egen er den fedeste og lækreste bil, så er min umiddelbare mening at stemmefunktionen falder skulle bortfalde. Altså jeg synes da Martins 911 turbo er en super fed bil, og derfor fik han opså en høj stemme, men i teorien er det stadig en standardvogn hvor han har brugt nogle penge på at smide ekstra hestekræfter i. Derimod synes jeg der er andre biler hvor folk selv har ombygget og sådan, der fortjener en Ekstra høj for deres super flotte stykke arbejde og meget tidskrævende arbejde. vel og mærket at den fremstår pæn som en helhed.

• #26   22. jun 2005 Jesper O: det kan de da også godt. Nogle biler er pæne fra producenten, f.eks. som dem du nævner, men der findes også flere. Men vi har jo kun et få tal Ekstra høje stemmer vi kan give, og dem vælger jeg at give til dem der har en bil de har brugt meget tid på at style eller til dem der har købt en færdig stylet bil fra en producent, hvor det bare spiller max og hvor den ikke kan styles mere uden at man bryder harmonien i bilen.

• #27   22. jun 2005 Jesper...... læs lige igen....

jeg skriver at der er nogle biler der ikke kan styles da de er perfekte som de kommer fra producenten - herunder menes fabrikken bl.a.

• #28   22. jun 2005 Okay min fejl..... du skrev to spørgsmål, og jeg svarede kun på det ene med "det kan de også godt" til om "standard biler" kan få ekstra høj stemme......

• #29   22. jun 2005 Kan godt se det var lidt kryptisk skrevet.

men jo vil gerne give en bil en ekstra høj stemme, hvis den er i perfkt harmoni fra fabrikkens side. og hvor det ville være totalt at ødelægge bilen ved at sætte, som du selv skriver, en plastik-spoiler på den.

• #30   22. jun 2005 Jebus, det er da utroligt som det her tit diskuteres... sjovt som folk skal kaste andres kommentare i forummet, uden af ane noget som helst om hvad det handler om. Umiddelbart synes jeg det lyder som om de kender hinanden, og tager lidt gas på hinanden.
    Men vil I diskuteres ligegyldigheder, så be my guest.

• #31   22. jun 2005 vil give Louise ret angående de ekstrahøje stemmer.

• #32   22. jun 2005 <b>Citat:</b> <I>Jeg kan da godt smide plastic spoilere på, og male den i en anden farve, men så er den ødelagt.</i> Jatak, gad jeg fandme godt se smiley

• #33   22. jun 2005 Flemming : Så tjek Köenig eller Harmann, eller Novitec's hjemmesider.. De styler og tuner bla. 360'eren som Jespers.. og faktisk er det vidst rimelig populært dernede hos de gale tyskere.

• #34   22. jun 2005 Til resten af diskussionen kan jeg kun sige 1 ting.. Rasmus D skal lære ikke at lege politibetjent hele tiden... Du var sku lige holdt op, men nu du tilbage i samme gamle dur og det er sku ikke til at holde ud.

• #35   22. jun 2005 Sådan en Beatle er det ikke en girl´i bil elelr er det blot mig...Kender nu ikke en rigtig matcho mand er køber en bil med original monteret blomstervase.
    Men en Kompressor Mini Cooper S, den er bare retro og mega cool og når det er en pige der kører den...respekt.

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #36   22. jun 2005 zzz zzz... visse folk´s liv ligger vidst her på siden....

Kommentér på:
Magen til klaphat !!!!

Annonce