{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ældre cabriolet . el kaleche?
  • #1   15. apr 2009 Pug 205 kan fås med elkaleche....
    Jeg så den her i Vejle den anden dag, super flot:
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59799884

• #3   15. apr 2009 hey min har ikke el kaleche men du skal være opmærksom på at det er meget meget hurtigere at slå en manuel op end en elektrisk især de gamle men fks. en mini cab af de nye tager dobbelt så lang tid som min

Rasmus

• #4   15. apr 2009 jeg har lige købt en golf 3 cab, og var ude og se på nogle forskellige.
    El-cab.. FED detalje ingen tvivl overhoved, men du skal selv løsne taget fra bespæningen foran, også går "el-cab" ligesom af.
    Så mit valg faldt på en uden el-tag, da det tager MAX 10 sec med låsning, og det kan den med el-squ ikke klare.

• #5   25. apr 2009 Min Megane har el-kalesche. (se fotoalbum)
    Det er meget fedt når man stiller bilen på en p-plads og lige trykker på knappen og lader mekanikken klare det hele. Men mere er der ikke i det. Det ville nok gå hurtigere manuelt, og desværre er der jo også chance for at elektronikken/motoren i sådan en ældre kaleche går i stykker på et tidspunkt. Og så bliver det en dyr omgang.
    Jeg ville gå efter en manuel kaleche, ellers finde en bil fra seneste 95 og med få KM på bagen, så den med stor sandsynlighed heller ikke er blevet foldet op og ned så ofte. (som min egen smiley )

Kommentér på:
Ældre cabriolet . el kaleche?

Annonce