{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syne før tid?
  • #1   17. apr 2009 ja man kan få den synet 6 mrd før den skal så er der 2½år til næsten syn...

  • #2   17. apr 2009 ja du ringer da bare og bestiller tid smiley

  • #3   17. apr 2009 kan man først hvis det er 6 mdr. før?

    eller kan man til hver en tid?

    det er 1 år og 5mdr siden mazdaen blev synet.. men vil gerne syne den nu igen smiley kan det lade sig gøre?


  • #4   17. apr 2009 Du kan altid syne den, men der vil så højst kunne være 2 år og 6 mdr til næste syn ..

  • #5   17. apr 2009 Hvis du venter 1 måned så kan den holde syn i 2,5 år, og hvis du vil have den synet nu, kører du bare ud til en synshal så tager de dig med det samme, det er ikke nødvendigt at bestille tid, hvis det er en synshal der er serviceminded, og de eneste du skal holde dig fra er APLUS bilsyn, de ander ikke hvad kundeservice er, så du skal heller vælge en af de private synshaller, ja bare min holdning....

    Sidst jeg var ved APLUS skulle jeg bare have en bil omsynet på bremser, og jeg fik lov at vente i halvanden time fordi de skulle til middag, og så da de var færdige med det så skulle de lige tage dem der havde bestilt tid.
    Dem jeg bruger nu er reelle og de tager bilen om de så lige er gået til middag, da de har flexibel arbejdskraft, venlige synsfolk, og har ALDRIG ventet mere end max 5 minutter fra jeg kom, og så er der gratis chokolade, kaffe og blade man kan læse i, det eneste ærgelige er at man brænder sig på kaffen fordi at de er så hurtige at man ikke når at afregne med kontorpersonalet og hælde kaffen op inden at de er færdige...
    De syner heller ikke hvad som helst og det er det jeg er mest glad for at de er reelle og ærlige, det er jo trods en synshal og tingene skal være i orden...


  • #6   17. apr 2009 okay tak for svar...

    Dan: den skal bare synes nu smiley
    Er helt enig mht. applus... det var der jeg synede den sidst, og hold da op en dårlig service og nogle sure synsmænd der var derinde smiley


  • #7   17. apr 2009 Hvordan hedder det så hvis bilen ikke går igennem, så har man vel 1 måned til at få rettet op på tingene...? eller hvad?

  • #8   17. apr 2009 Kommer an på hvor grelt det er , de kan godt kassere den helt så den slet ikk må kører..

  • #9   17. apr 2009 Altså hvis du kører til syn før 6 mdr før tiden den er sat til, så blir du stadig indkaldt der hvor den plejer, så det vil da være tosset at syne den nu hvis det er 7 mdr før tid.

  • #10   17. apr 2009 har en diskution med en kammerat.
    hvis man har en bil der var til syn for 1 måned siden men hvis det var rigtigt først skulle synes til juli
    Hvis man har været til syn og bilen er dumpet. skal man så syne den inden 33 kalenderdage eller skal den først synes som var det normalt- altså først til juli

    kunne være fedt hvis der sad en klog synsmand og havde et svar smiley


  • #11   17. apr 2009 DAVID

    Den skal synes indenfor de 33 dage, derefter blir pladerne eftersøgt som hvis man er kørt over tid.


  • #12   17. apr 2009 Chapy: det er i forbindelse med salg, så synes ikke det er tosset smiley

  • #13   17. apr 2009 Jacob C

    Ja du har ca. 1 månde som du kan se længere oppe.

    David

    Den skal til syn for nu har du jo papirer på at den ikke er i orden og hvis du ikke har lavet det og de kræver et omsyn, så må du kun køre til rep. med den og ikke bruge den i det daglige længere, så derfor skal dem omsynes for at få rette fejlene den evt. havde.

    Det står i din synsraport om den er GODKENDT, eller BETINGET GODKENDT eller IKKE GODKENDT....
    Selv om den er BETINGET GODKENDT er kørsel stadig kun lovlig i forbindelse med rep. indtil fejlene er fettet.

    Håber det er til at forstå....;-))


  • #14   17. apr 2009 tak for svarene alle sammen smiley

Kommentér på:
syne før tid?

Annonce