{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Kontakt til Carsound {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige hører om der er nogen der har snakket med Carsound Esjberg i dag på tlf 76100626??
Jeg har forgæves forsøgt at ringe siden kl 13, pga at de mangler at levere en vare til mig.

Nogen som ved om de andre carsound butikker kan hjælpe mig, selvom det er bestilt fra Internettet?

Synes det er lidt skidt at man ikke kan komme i kontakt med dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontakt til Carsound
  • #1   24. jun 2005 mener carsound har nogle mystiske åbnings tider men ved ikke helt om de stadig har det.

• #2   24. jun 2005 Tjo.. fra 1300-1730 står der at man ALTID kan træffe dem... Men har sku ikk ku få fat dem smiley Det er rimlig øv!

• #3   24. jun 2005 Har haft precis samme problem... kunne heller ikke komme igennem til dem, jeg måtte vente 3 uger over tid... møg irretrende...

• #4   24. jun 2005 Dennis H - Er det længe siden, eller for nyligt? For det har jeg HELT SIKKERT ikke lyst til at vente... hmm...

Andre der har haft problemer, eller plejer det er gå smooth når man bestiller hos dem?

• #5   24. jun 2005 det er ved at være en måned siden jeg fik mine ting... men ventede omkring 3 uger før jeg fik det jeg havde bestilt... hvor langt har du til en carsound butik ?

• #6   24. jun 2005 Rmilig langt... bor i Århus... Forstår ikke hvorfor de åbner SÅ mange på sjælland, når de ikke har butikker i hverken Århus eller Ålborg...

Jeg sku ha haft mine ting i tirsdags, men kan se at der ikke er trukket penge eller noget som helst, så tror ikke de har taget sig af det overhovedet smiley

• #7   24. jun 2005 nej mærkeligt... men der er ikke andet for en at gribe knoglen og blive ved med at prøve... prøvede også det meste af en dag før jeg røg igennem, og så blev jeg stillet om til kbh afdelingen... eller hva' faen det var... FØJ, besværligt...

• #8   24. jun 2005 Hey..
    Jeg skulle også have min bestilling senest 21/6, men har stadig ikke fået noget..Prøvede så at ringe, jeg kom igennem. Det viste sig så, at min bestilling var i restordre, men skulle få den sidst i næste uge.

• #9   24. jun 2005 Har lige snakket med KBH afdelingen - rigtig flink mand - som sagde at varen vidst var i restordre, men at jeg skulle prøve at sende en mail til dem... det prøver jeg så...

• #10   24. jun 2005 Har også prøvet at ringe til dem i Esbjerg, men kunne ikke få fat på dem. Skrev derefter pr. mail og fik svar rimeligt hurtigt.

Fik fat i dem pr. mail og tog så til Esbjerg.... Der står kun 1 i butikken og der var kunder hele tiden. Derfor har de måske ikke taget telefonen....

Kommentér på:
Kontakt til Carsound

Annonce