{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Forpulede lorte slæde {{forumTopicSubject}}

Tror i så ikk at da jeg torsdag aften skulle skynde mig ind og handle i netto kl 18-53 at bilen går i stykker...
Altså det hele startede sådan set med at den har kørt lidt underligt på det sidste men hvad fanden den har jo os kørt sit. da jeg så drejer ind på parkeringspladsen begynder bilen satme at hoppe helt vildt.. Fanden i det, så skynder jeg mig at parkere. da jeg så får bilen parkeret er der sådan en pæn stribe olie efter mig liii fra indkørslen til parkeringspladsen. Men nå da jeg bukket mig ned for at se hvad der var sket strømmer det ud med olie- og der er ingen tvivl!! det er GEAROLIE! NEJ tænker jeg bar ikk liii nu og så lii i slutningen af måneden.Nå men jag får da kørt den hjem til min brors værksted og få taget et tjek på det. og om den så ikk har skudt 3 GIGA huller i koblingshuset!!!??? Uh forpulede slæde man.. Vi for skilt det ad og det viser sig at det var en spærrer der var splittet i stumper og stykker...Så stakkels lille mig har nu undværet min baby siden torsdag snøft snøft SNØFT! (Medlidenhed tak)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forpulede lorte slæde
Kommentér på:
Forpulede lorte slæde

Annonce