{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

Fælge giver skæve skiver? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Har lige et spørgsmål jeg gerne vil have et svar på.

Jeg skiftede mine bremseskiver her 3. april - nye klodser og skiver foran. De gamle var møgskæve så ikke til at køre med.

Nu har vi så den 20. april og bu synes jeg at det virker som om de er begyndt at blive skæve igen. Kan det virkelig passe? Har det noget med fælgene at gøre?

Da jeg købte bilen i august sidste år var der ingen problemer. Så satte jeg mine 18" på og kan sq ikke lige huske hvornår bremserne blev skæve. Anyways... Ved godt det kan give skæve skiver hvis man laver håre opbremsninger og bliver ved med at holde bremsen inde mens man holder stille. Så det synes jeg selv jeg har været meget ops på ikke at gøre, for det er sq ikke billigt at skifte hele tiden. Lader bilen rulle et godt stykke tid før rundkørsler mv. for ikke at skal bremse så meget.

Døjede også med problemet på min gamle 406'er hvor jeg skiftede bremser 2 gange inden for 53.000 km.

Kan det have noget at gøre med fælgene ikke kan "hive" den varme luft væk? Nu er sådan en jo pakket godt ind med palstik omkring hjulene.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælge giver skæve skiver?
Kommentér på:
Fælge giver skæve skiver?

Annonce