{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.785 visninger | Oprettet:

Styling - Tuning - hvor meget må man ? {{forumTopicSubject}}

Heej smiley . jeg er ved at kigge på noget sjov til den bil jeg skal have til sommer " Toyota Corolla 3d. XLI 1996 "
Så spørger jeg lige da jeg ik rigtig ved noget om det smiley

hvor meget må man sænke ens bil?..
og hvor meget må man tune ens bil?..
og kom gerne med fede sider med styling osv så er i dages helte smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styling - Tuning - hvor meget må man ?
  • #2   20. apr 2009 sækning 35mm mener jeg det er
    og du må max tune din motor med 20% hvilket ikke er ret meget..og den skal overholde co2 og gasudslip

turbo eller kompressor bliver aldrig lovligt at eftermontere

• #3   20. apr 2009 Jamen kan den godt gå igennem syn hvis den fx. har 90 std. og så den kommer ind med 150 + ? så brommer den så meget mere end normalt .

Sækning. tak smiley

• #4   20. apr 2009 Man må ikke tune sin bil da næsten alt tun, larmer for meget eller ses som overskidelse af 20% reglen.
    En bil må sænkes op til 40mm uden papire på sænkningen.

Kig under Links har på siden, der er der masser af links med fedt styling

• #5   20. apr 2009 har heller ikke nogle tanke om tu. eller kom.

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #6   20. apr 2009 Du må sænke din bil så meget du vil, så længe dine forlygter min. er 50cm over jorden.
    Over 40mm regnes desuden for en konstruktiv ændring og skal påføres reg. attest.
    Du må tune din bil til 20 % over standardeffekten. Dog regnes al trykladning for en forøgelse på mere end 20 %. Den må dog ikke forurene eller larme mere end den gældende lovgivning dengang bilen var ny.

/Marcus

• #7   20. apr 2009 Du må sænke din bil med lovlig sænkning (ikke luftundervogn eller lign) så meget at nederste kant af lygteparabolen er mindst 50 cm over vejbanen.
    Du må tune din motor max 20% mere end hvad den yder standard - må dog ikke forurene eller larme mere end standard.

Det er meget groft ridset op, der ergaranteret tonsvis af andre regler der skal overholdes, så du skal sætte dig ind i hvad du begynder på, inden du går igang med at smide flere tusinde kroner efter et projekt.

• #8   20. apr 2009 Okay alt alt for langsom smiley

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #9   20. apr 2009 Ja, er oss slået på stregen smiley

• #10   20. apr 2009 Okay smiley fedt mange tak for den gode reps. smiley

• #11   20. apr 2009 maks 40mm må din bil sænkes og køb nogle fjedre der er tuv godkendte vis de i synshallen skulle være i tvivl på højden af bilen kan du fremvise din attest på at sænkningen kun sænker de 40mm hvilket er fuldt lovligt mere end 40 mm ses som en konstruktiv ændring og skal godkendes og tilføjes på din reg. attest ved hensyn til tuning er det max 20procent så dette kan ikke betale sig med mindre du går på kompromi med loven og montere en turbo/kompressor som du afmonterer ved syn men pas på med dette for bliver du stoppet og de ser det er monteret koster det dig rigtig rigtig mange penge

• #12   20. apr 2009 Det er en 1,3'er

• #13   20. apr 2009 Jamen så vil jeg også spørge..

Må jeg sætte en Widebodykit på en Uno, hvis det var det jeg ville ?
    Må nummerpladelys bagpå være dioder ?

• #14   21. apr 2009 okay hehe smiley
    - tænkt bare sådan den kunne få lidt bundtræk men tak skal du have smiley

Kommentér på:
Styling - Tuning - hvor meget må man ?

Annonce