{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

E36 coupe klunk fra bagende. {{forumTopicSubject}}

hej..

jeg har en 320 coupe fra 93 der forvolder mig lidt hovedpine og jeg håbede derfor at der var nogen kloge bmw folk herind der kunne fortælle mig hvad den evt kunne fejl.

når man holder stilleog skubber bagenden fra side til side siger den nogle små bump lyde. det lyder ikke som metal mod metal.

udstødningen hænger urokkelig fast og når jeg ligger under bilen kan jeg ikke præcist lokalesere hvor lyden kommer fra.

det lyder mest af alt somom det kommer oppe fra brønden.

når man så køre over små hurtige bump giver den nogle høje bang der lyder til at komme fra hele karossen bagi.

jeg har prøvet at hæve bilen i begge sider og hive og slide i begge hjul men der er ikke umiddelbart noget slør at spore.

når man køre og drejer skarpt til endten højre eller venstre synes jeg heller ikke at trækakslerne borkker sig.

jeg tænkte først at det måske var tanken der sad løs men den kan ikke rykket med hånd kraft.

støddæmperne virker lidt stive men synes det skulle være sjovt hvis de begge var gået på samme til og bilen virker ikke gyngene på nogen måde.

jeg lyste og kiggede på alle de synlige bøsninger omme bagi mens en makker rokkede lidt med bilen men her synes jeg heller ikke at kunne se noget slår eller lokalisere lyden til at komme fra nogen bøsninger.

min sidste ide var så at lytte til bagtøjet men her var der heller ikke noget endeligt tegn på at det skulle være problemet.

så PLEASE!!!!

er der ikke nogen der kan komme med et par bud på hvad der kan være galt med den??

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E36 coupe klunk fra bagende.
Kommentér på:
E36 coupe klunk fra bagende.

Annonce