{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.108 visninger | Oprettet:

Serviceeftersyn samt Seat Mobility S. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Stadig med nogle måneder endnu, står jeg til at skulle have mit første serviceeftersyn, eller det lille eftersyn som det også kaldes, på min SEAT.

Uden at kende prisen hos SEAT opretter jeg denne tråd - allerede nu - for at finde den bedste løsning til når tiden kommer.

Som sagt - uden at vide det - vil jeg skyde på SEAT skal have i omegnen af 2200 - 2400 kr for det lille serviceeftersyn.

Fordelen ved at vælge et SEAT (certificeret) værskted er jeg beholder min Seat Mobility Service hvilket er det samme som Autohjælp/Falck abonnement m.m.

Nu går spørgsmålet så blot på om man kan få lavet det lille serviceeftersyn billigere på et uautoriseret værksted - hvor jeg så mister min Seat Mobility Service - men tilgengæld sparer (måske mange) penge, og i stedet kan tegne (billigt) vejhjælp igennem min forsikring som så vil erstatte min Seat Mobility Service.

Jeg kan f.eks. se at hos nogen som hedder AUTOHUSET kan man få det lille eftersyn til kun 700 kr hvor man stadig får stempler og beholder fabriksgarantien.

Hos AUTOMESTER og EUROMASTER er det med garanti også billigere end hos SEAT og kunne også være en mulighed?

En 3. mulighed kunne også være at tage en familietur tur/retur Helsingør - Helsingborg (bor i Nordsjælland) til 240kr og enten få lavet det hos SEAT eller hos noget alla AUTOHUSET - AUTOMESTER eller EUROMESTER i Sverige og spare penge (p.g.a. de lave svenske pesetos - LÆS: Svenske krone)

Hvad mon bedst kan betale sig? Der ert måske andre som har overvejet det samme?

- og jo til alle jer der siger eftersyn og autohjælp ikke er nødvendigt: Det vil jeg gerne have så den diskusion behøver vi ikke have i denne tråd.

Hilsen Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Serviceeftersyn samt Seat Mobility S.
Kommentér på:
Serviceeftersyn samt Seat Mobility S.

Annonce