{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Indbrud i bilen :-( #"%"¤#%"#¤ {{forumTopicSubject}}

Så var det fandme min tur igen, igen.....! smiley

Var i biffen igår, inde i city2. Havde parkeret lige ude foran bauhaus. Da filmen er færdig cirka kl. 23.45 bevæger mig og en kammerat os ud mod bilen.

Da jeg kommer ud, ser jeg til min store overraskelse at min side rude er blevet smadret. Min kammerat finder så senere et nyt tændrør inde i bilen.

Mærkeligt nok var sædet vippet fremad, men døren var stadig låst. Helt tilfældigt havde jeg slukket min fon og lagt den under føre sædet, inden vi gik i bio. Den har de så taget. IDIOTER....!

Til alt held ser det ud som om de er blevet forstyrret, for der er åbentbart ikke blevet taget mere. Heldigvis for jeg havde 2 hardball geværer liggende i bagage rummet til en værdig af cirka 15.000 kr. + anlægget.

Efter at havde stået og skrabet glasskår ud af bilen i 5 min. kommer der et kæreste par hen på parkerings pladsen. De havde åbentbart parkeret overfor mig, og der havde også været indbrud i deres bil. Alle dørene på bilen var blevet låst op, og bagklappen stod åben.

Der var heller ikke blevet taget noget, men det må være rent held. Jeg er næsten 100% sikker på at de fucking idioter er blevet forstyrret så de bare er stukket af.

Btw. det tændrør der blev fundet er et bh8 s. Jeg mener helt bestemt at kunne huske fra min knallert tid, at det er et tændrør man kun kan bruge til tunede knallerter.?

Derfor tror jeg at det er nogle små møgunger der kører rundt på deres fucking tunede scooter og mangler spænding i deres tilværelse.

Undskyld mit sprog men jeg er bare så meget oppe og køre. Som i nok kan se i overskriften er det ikke første gang jeg har indbrud. Det er faktisk 5 gang. Nu tog de heldigvis ikke anlægget denne gang. Men det har de gjordt de 4 andre gange.

Hvis jeg nogensinde for fat i en tyv hugger jeg fandme hans hånd af og brændemærker TYV i panden på ham.

Nå men nu vil jeg sku køre på arb. Håber alle for en bedre dag en mig.

Hygge....!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i bilen :-( #"%"¤#%"#¤
  • #1   27. jun 2005 svineri!!! føler sq med dig!!

  • #2   27. jun 2005 Alt for latterligt at der bare er nogen der skal ødelægge det for os der lægger tid og penge i vores biler.. sådan noget pis...

  • Keld K
    Keld K Tilmeldt:
    apr 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #3   27. jun 2005 Det er fandme sikkert de små-perkere som også smadrer striben for os andre. Surt show mand, jeg smadrer de svin hvis jeg ser nogen.

  • #4   27. jun 2005 luk da røv Keld du anner ik hvem det er så lad vær med at udtale dig sådan.

  • #5   27. jun 2005 Sådan nogle spassere skulle have storklø med en dyng våd hjørnesofa, og klynges op ved deres reproduktionsorganer...

    Jeg har været heldig hvad indbrud angår - kun min første Mitsubishi Galant var der indbrud i, men da havde den daværende kærste også smidt sin håndtaske så den kunne ses udefra, og det var det eneste de var gået efter....


  • #6   27. jun 2005 hehe Lars J - Måske derfor du fyrede kosten smiley

    Ej det er fandeme ærgeligt! Har HELDIGVIS ikke oplevet at ha indbrud i bilen. Men har haft indbrud i huset 2 gange. Kan måske sammenlignes, for man føler sig ekstremt krænket, vred og har lyst til bare at rundmadre den kæmpe mongol-spasser med en sløv hækkesaks, som står bag.


  • #7   27. jun 2005 Peter M: nej, det var nu ikke derfor. Vi fyrede vist hinanden, mere eller mindre....

    Det er klart værre at have indbrud i huset! Jeg har prøvet at have ubudne gæster i min lejlighed, faktisk medens jeg sov på min sofa i stuen, listede de ind og nappede et par bærbare pc'er på mit kontor!!


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #8   27. jun 2005 sikke da noget bæ

    kan godt være jeg spørger dumt, men hvis du efter 4 første indbrud ikke har smidt en alarm i din bil, er det så fordi du håber på de er trætte af at tømme din bil ?? smiley

    jeg mener... jeg har evt en to-vejs satan som hyler og bipper og ter sig tosset hvis min alarm blir aktiveret, ku være du sku overveje sådan en...

    men ja surt er det, har selv prøvet og de bøffede alt indvendig så den måtte skrottes...


  • #9   27. jun 2005 Lars J - Jeg mente ellers det ville være grundlag til en udskiftning smiley
    Men ja det r sku aldrig sjovt når nogen bryde ens grænser, og tager noget som måske har en hvis værdi for en - enten fordi man har langt mange timer i det, brugt mange surt opsparrede penge på det (bærbar, anlæg osv) eller fordi man har fået det af sin tante Olga på en helt speciel dag.

    Man skulle genindføre hånd-af-hugning...
    1. Første gang en tyv blir taget = stor advarsel, bøde, tæsk osv
    2. Anden gang = Af med hånden og et los i bolscherne. Færdigt arbejde!


  • #10   27. jun 2005 Sku synd for dig.. NAK DEM

  • #11   27. jun 2005 ha sku lige haft det samme problem for en uge siden med min fars bil...
    Men han var desværre ikke hurtig nok til at flygte væk der fra. Og ikke nok med det så pådrog sig også nogen mindre skader, da min far har været højt stillet ind for politiet i mit hjemmeland....hehehe så ku han lære det....

    Han fik brækket håndledet og fingerne som han havde brugt til at holde skruetrækkeren med.
    Det var politiet meget forståligt for så de skrev i rapporten at han faldt og kom til skade da han var ved at flygte væk....hehehe


Kommentér på:
Indbrud i bilen :-( #"%"¤#%"#¤

Annonce