{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Får jeg problemer? ang. automatgear {{forumTopicSubject}}

Halløjsa!

Jeg er lige blevet 18 her for 14 dage siden, og dermed så os har fået pappet. Lige nu ligger jeg og triller rundt i de gamles bil, mecedes med automatgear. jeg får min egen bil til august, en mazdmazda 626.

Vil jeg få problemer med at vænne mig til manuel gear igen til august? eller har det ikk rigtig nogen betydning når det ikk drejer sig om længere tid?

På forhånd tak, Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Får jeg problemer? ang. automatgear
  • #1   27. jun 2005 Mine forældres biler havde heldigvis manuelt gear, så jeg kørte i de biler før jeg fik min egen med automatgear...
    Men jeg har ingen problemer med at flytte til en bil med manuelt gearskifte... Dog er det en lille smule (meget lille) irriterende at gå tilbage til min egen når jeg har kørt meget med manuelt - så tror jeg sq at der er en kobling i min egen (jaja.... fejl40 - ved det) men det er bare lige en tanke man skal gøre sig.
    Men 1 måned... tror ikke det volder de store problemer, men som man gør når man lige får bil... Kør en masse i den, så vender du dig til hvordan den fungerer...

Selv har jeg haft min på glatbane for at se hvordan den var - og det kostede kun en bagpotte og et sæt dæk (skulle alligevel skiftes) og det var FEEEEED

• #2   27. jun 2005 Well tillykke med pappet om de 2 uger smiley

Tror ikk det bliver det store problem da det er under en 2 måneder ca. tror så snart du har siddet bag bilen i en times tid så den i vinkel smiley

• #3   27. jun 2005 hehe Michael H >> fik pappet for 2 uger siden smiley

Jer andre >> Tak for svarene

• #4   27. jun 2005 du vender dig nok hurtigt til det, ellers får du en reminder om at bruge kobling hver gang du vil have et nyt gear og den bare siger GRRRGRRRRRRRR ag dig.......
    ej, det burde ikke være det store problem..

• #5   27. jun 2005 Min fejl hehe smiley

• #6   27. jun 2005 det er pisse nemt at vende sig til.. eneste forskel er jo at man slet ikke bruger den ene fod når man kører automat gear.. tror mere du skal vænne dig til at køre i en gammel bil istedet for en mercedes smiley

• #7   27. jun 2005 don't worry, det er lynhurtigt at vænne sig til...

• #8   27. jun 2005 ingen problemmer mester

• #9   27. jun 2005 Hehe - Min far havde en Mercer 300D autmat gear - Må bar ha været en hat og se på, når jeg sq over og kører i den, efter at have kørt i min egen - Sad bare oppe i forruden hver gang jeg trådte på "koblingen" som så bare var en stor fed bremsepedal, som fyldte hele bunden... Men oki - går sq oki hurtigt, så har man styr på det ...

• #10   28. jun 2005 rene .
    Når jeg kører Camaro'en bruger jeg da stadig begge fødder. En til speeder og en til bremsen.. Meget nemmere at bremse med venstre fod

Men tilbage til hovedemnet.. Da jeg lige havde fået kortet, havde jeg tit problemer med at styre koblingen rigtigt, sådan at jeg hele tiden "gled" ind i gearene :s
    Så hvis jeg var startet med at køre aut gear, så havde jeg måske nok haft endnu sværere ved at styre koblingen, men det er jo ikke sikkert du har samme problem. Vi er jo ikke alle ens

Kommentér på:
Får jeg problemer? ang. automatgear

Annonce