{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.010 visninger | Oprettet:

service på pug 207 {{forumTopicSubject}}

hej folkens så skal jeg have lavet service på min bil.

nu kommer det store spørsgsmål.

Skal jeg kører til pug værksted og få lavet service eller kan jeg bruge feks mekanonen- automester???

det skal lige siges den har kørt 61000 og der er ikk garanti på bilen ud over de 200000 motor garanti som pug lover hvis service over holdes

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  service på pug 207
  • #1   30. apr 2009 Det er altid hos PUG servicen ligger, de andre tæller ikke da PUG stempler i servicebogen, som jeg som køber går efter. Hvis jeg skal købe en bil.

• #4   30. apr 2009 jah det har jeg har fundet ud af men spørgsmålet er om jeg kan kører til automester eller mekanonen og få lavet service???

• #7   1. maj 2009 Det er KUN Peugeot stempel der tæller - alt andet er vrøvl.. Så hvis der stadig er garanti på noget af bilen, så til aut. værksted!!

• #8   1. maj 2009 Husk du skal have lavet servide inden for de næste 500 km. 1500 km over service, og Peugeot freaskriver deres motorgaranti!

• #9   1. maj 2009 Daniel-->

Det der er en gang ævl.
    Alle værksteders stempel tæller, så længe bilen er lavet efter serviceskema. Jeg arbejder selv ved en Automester, og vi laver rigtig mange nye biler. Både Peugeot og andet. Og vores kunder har altså ikke problemer med garantiarbejde.

Men bilen skal naturligvis laves efter serviceskema.

• #10   1. maj 2009 Martin P: Jeg har lige fået skiftet min ESP boks på min 207'er. Fik det lavet på garantien. De sagde at det var et problem peugeot er bekendt med, så der var yderligere garanti end de normale 2 år på ESP-boksen. Ikke noget jeg kan dokumentere, men hvad jeg fik at vide af peugeot amager.

• #11   1. maj 2009 Nej nej nej

I er helt forkert på den, hvis bilen er ældre end 2 år er garantien udløbet MEN Peugeot stiller en ekstra garanti til rådighed der hedder motorgaranti op til 200.000km uanset alder!

Men det er kun forudsat bilen er fuldt med service til punkt og prikke på et AUTORISERET Peugeot værksted.

- og grunden til de kan kræve det er at det er en ekstra garanti den danske importør giver.

• #12   1. maj 2009 det vil sige jeg skal til peugeot værksted for og få lavet service??
    syntes bare jeg har hørt et sted at man sagtens kunne få lavet andre steder hvor garantien stadig opretholdes

jeg har haft en del fejl på min.
    esb fejl ved 10000
    døre bag samt foran hang så de skulle males(kig efter ved jeres biler også)
    sædealarm blev ved med og bippe
    kielrem- tandrem skiftet ved 50000
    ny gearkasse efter 55000
    har sat xenon i fordi pærene springer hele tiden

Kommentér på:
service på pug 207

Annonce