{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.261 visninger | Oprettet:

BILLIG FÆLGE Se her {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley

Nu er det jo snart sommer og folk er så småt ved at få sommer fælge på bilen.

OG her har jeg en lille historie til dem som mig selv der skal have nye sommer fælge.

Prisen på et par ok fælge herhjemme hvis man skal have noget ud over en "kedelig standart fælg" som RS6 eller A8 m.m er temlig høj. 12.000-25.000 kr

Og det var her nærrigheden gik op i mig og jeg begyndte at søge alternativer.

Ligenu i verden er der finans krise. og det er kun BONUS når man står og skal købe fælge.

I England er fælgene en smule billigere end i Danmark. Men pga finanskrisen er en engelsk pund nede i 8.3. hvor den normalt er i 10 kr til 1 pund. men nu er den 8.3 kr til 1 pund.

Det betød for mig at jeg kiggede på en fælg der hedder TSW Holsten i 19"

I Danmark er prisen på denne fælg ca 12.999 kr for en 19" UDEN DÆK.

Med dæk ligger prisen så ca på ca 17.000 kr plus minus. kommer an på hvilke dæk man køber.

MEN MEN MEN MEN i England koster denne fælg den nette sum af 999 pund INCL DÆK OG FRAGT TIL DK som er 8350 kr.

8350 KR for fælge - dæk - OG FRAGT til DK.

Den nette besparelse på ca 9000 kr.

DET ER JO SINDSYGT....

Derfor ville jeg da dele dette lille trik med jer andre, som står og skal til at købe fælge.

Man kan sgu lige så godt udnytte finans krisen smiley

Så kan godt være en god idee at tjekke e-bay i england eller forhandler i england hvis man står og skal købe fælge.

Og nej der skal ikke betales moms eller afgift. Da england er med i EU så der er betalt 15 moms i UK.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BILLIG FÆLGE Se her
Kommentér på:
BILLIG FÆLGE Se her

Annonce