{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

leasing af bil {{forumTopicSubject}}

Har netop siddet og snakket med en kammerat her i aftes.
Han sagde man nu kan lease en tysk bil som du så køber også.

Ifølge ham foregår det ved du køber bilen i tyskland, som du så ligeledes leaser hvorefter du betaler månedlig leasing af vognen og undgår afgift og vognen kommer på danske plader og så kan du få en billig bil når det er oppe i den dyrere klasse..
Han sagde hans nabo havde læst om det og nu overvejede at skifte sin M3'er til en leaset finere vogn.

Nogen der kan irettesætte os eller fortæller om det er anderledes? Ifølge ham var det vist noget der skulle være ændret fra idag af så hut jeg hvisker..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leasing af bil
  • #1   2. maj 2009 Ifølge min kammi sagde han det var 2500-3000 og mere pr. måned alt efter bil jo..
    Hvilke alternativer er der da?
    Vi snakkede om en R32'er så ville da lige se hvis jeg ku finde sådan en fætter smiley


  • #2   2. maj 2009 Det bliver da godt nok en dyr 6 måneder.. Til de små 110.000 kr, som man skal aflevere til leasning firmaet, så skal man også lægge 38.000 kr i afgift for at benytte bilen i DK, som det fremgår af side 2.. Så små 150000 kr for at køre i bil i 6 måneder..

  • #3   2. maj 2009 I eksemplet med tilbuddet fra Sand Jensen Skal du rent faktisk tænke på værditab!!! Der står at du selv står for at anvise en ny køber efter 6 måneder og at restværdien er anslået til 153.000,- uden reg afgift og moms... Regner man den mdl ydelse ud koster den 20.907,- om måneden. Så kan det være at der bliver lidt tilovers fra depositum, men det er nok ikke noget man skal budgetere med... God fornøjelse smiley Har set eksempler på langt federe biler som bla Ferrari 360 til 15.000mdl med 200.000,- i udb det er sgu da lidt sjovere så! Sagen er at jeg ville købe lortet!

  • #4   2. maj 2009 Fiat 500 til salg. Dk's billigste ! ! ! ! ! !
    Han sagde månedlig leasing/leje var 2-3K eller mere - alt efter hvilken bil self. En R32 koster xxx kroner, men en porche boxter koster nok mere i leje pr. måned..

    P.S. Han sagde så også der var klausul om max 15.000 km/år ellers kostede det 1,98 pr. km udover.
    Man skulle minimum leje den 6-12 måneder også.
    Men der må da være bedre steder at lease så for ellers synes jeg ikke det er skide fedt med de krav der nævnes jo.


Kommentér på:
leasing af bil

Annonce